Aaaav, jeg har bare en smule ondt af mig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Bondepigen

...jeg kan ikke gå!!!! Jeg har bækkenløsning, og kan ikke engang selv gå ud på toilettet. Det gør så ondt, og Smerterne går op i hele ryggen og i hovedet. Og jeg er altså ikke pylret, for jeg er vant til kraftige smerter i ryggen og hovedet, men det her er godt nok slemt.

Havde det osse i sidste graviditet i 14 dage på denne måde, men så blev det udholdeligt igen. Jeg fik akupunktur i går, og fik af vide, at det ville blive værre og så skulle det gerne blive bedre efter nogle dage.

Er der nogle gode råd til lindring i mellemtiden....??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Bondepigen

24. marts 2011

AnneBJ

Din stakkel! Jeg kan desværre (heldigvis?) ikke hjælpe dig, men sender dig et kram! 

Anmeld

24. marts 2011

Jolene

Jeg har ikke prøvet at have bækkenløsning og håber heller ikke at opleve det. Jeg har dog en svag lænd, som godt kan spasse ud en gang i mellem, hvis jeg ikke træner regelmæssigt.

Jeg er så heldig at have badekar. Hvis du har et, ville jeg ligge mig i et dejlig varmt karbad. Det behøver ikke være meget varmt, da vandet også er med til at være dig, og dermed lette belastningen.

Hvis du ikke har badekar, kan du, hvis du kan stå, stille dig under bruseren og evt massere med brusehovedet. Måske du har en havestol, du kunne sætte ud i kabinen?

Min mand lider ind i mellem af nyresten, og han bruger vand som smertelindring.

Anmeld

24. marts 2011

Bondepigen

AnneBJ skriver:

Din stakkel! Jeg kan desværre (heldigvis?) ikke hjælpe dig, men sender dig et kram! 

Tak

Anmeld

24. marts 2011

Bondepigen

Jeg har ikke prøvet at have bækkenløsning og håber heller ikke at opleve det. Jeg har dog en svag lænd, som godt kan spasse ud en gang i mellem, hvis jeg ikke træner regelmæssigt.

Jeg er så heldig at have badekar. Hvis du har et, ville jeg ligge mig i et dejlig varmt karbad. Det behøver ikke være meget varmt, da vandet også er med til at være dig, og dermed lette belastningen.

Hvis du ikke har badekar, kan du, hvis du kan stå, stille dig under bruseren og evt massere med brusehovedet. Måske du har en havestol, du kunne sætte ud i kabinen?

Min mand lider ind i mellem af nyresten, og han bruger vand som smertelindring.

Håber osse du slipper!

Man har jo fundet ud af at varme karbade kan stresse babyen, så det undgår jeg helst. Varme brusebade kan jeg heller ikke, da jeg på ingen måde kan holde ud til at skulle i bruseren... Ellers gode bud.

måske jeg skulle prøve varmepuden, selvom jeg er ved at smelte.

Tak for forslagene.

Anmeld

24. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

bondepigen skriver:

Op

hvad betyder "op"  Der er SÅ mange som skriver det.... og ja NU ville jeg gerne vide det

Anmeld

24. marts 2011

Bondepigen

Mor til prinsessen :-) skriver:

hvad betyder "op"  Der er SÅ mange som skriver det.... og ja NU ville jeg gerne vide det

Hehe, det betyder bare at man lige får sin tråd op foran igen, så der er flere der ser det....

Anmeld

24. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

bondepigen skriver:

Hehe, det betyder bare at man lige får sin tråd op foran igen, så der er flere der ser det....

hehe nå okay.. taaaak :-)

Anmeld

24. marts 2011

sarahb

eiiii Søde, det er jeg dælme ked af...
AVVVV...

Jeg fik lidt i sidste graviditet, og AV!!!
har ingen gode råd, men ønsker dig bare go bedring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.