Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vedrørende denne tråd.
https://www.baby.dk/debat/98367pi1/graviditet/man-skal-ikke-glaede-sig-for-tidligt----.aspx
Jeg fik snakkede med lægen... IGEN... Så længe der ikke er nogle smerter overhovedet og blødningerne er så små som de er, er der ikke noget at bekymre mig om...
Lægen vil tilgengæld have mig ind, for hun vil kigge på, om min livmoder overhovedet vokser......
Hvad skal det betyde? Bliver endnu mere nervøs og sådan....
Håber nogle kan fortælle lidt om det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ring til svangre gang og sig at du nu er alvorlig bekymret
Muffi<3 skriver: Ring til svangre gang og sig at du nu er alvorlig bekymret
Det fik jeg ikke så meget ud af.. Da de igen sagde jeg ikke er føde relateret...
MoarJ skriver: Det fik jeg ikke så meget ud af.. Da de igen sagde jeg ikke er føde relateret...
Utroligt en forskel der er på de forskellige fødesteder
Muffi<3 skriver: Utroligt en forskel der er på de forskellige fødesteder
Rigtig meget... Må jeg bo ved dig for en periode...
MoarJ skriver: Rigtig meget... Må jeg bo ved dig for en periode...
Kom du bare , vi rydder kælderen
Muffi<3 skriver: Kom du bare , vi rydder kælderen
Hehe...
Kunne være hyggeligt...
MoarJ skriver: Hehe... Kunne være hyggeligt...
Ja for pokker , så kunne du gøre rent , vaske tøj og lave mad til jeg kom hjem hi hi
Muffi<3 skriver: Ja for pokker , så kunne du gøre rent , vaske tøj og lave mad til jeg kom hjem hi hi
Og du ligger og køre med mig om natten når jeg skal på svangre gangen, og henter ting når jeg er sulten...
MoarJ skriver: Og du ligger og køre med mig om natten når jeg skal på svangre gangen, og henter ting når jeg er sulten...
Det sgu en deal hvis du laver alt det andet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128