Anonym skriver:
Har haft en følelse af at nogen-muligvis to eller tre- stod helt tæt op ad mig, og hviskede til mig. Først fik jeg det dårligt og fik kuldegysninger, bagefter fik jeg voldsom hjertebanken og svedeture.. Jeg syntes jeg ser ting, som så lige pludselig ikke er der.. I nat vågnede jeg fordi jeg syntes jeg hørte nogen gå ude i køkkenet, men min kæreste lå i sengen, så det kan ikke passe.. Det har gjort at jeg ikke tør at være alene mere, de få mennesker jeg har fortalt det til, har bare gjort nar af mig, og ment at jeg er tosset..
Du er ikke en nar, unormal eller mærkelig fordi du oplever sådan nogle ting..!! Og lad dem dog gøre nar - de aner ikke hvad de taler om...!!
Jeg tror på den åndelige verden - syntes både det kan være skræmmende men også spændende..!!
En privat jeg kender laver sådan nogle aftener hvor vi kan samles en hulens masse, også "stiller hun ind" også kommer i kontakt med afdøde..!! - 4 gang hvor jeg var med begyndte det sku at blæse voldsomt INDEFOR I RUMMET og INTET VAR ÅBENT.. Vi sidder altså 21 mennesker hvor jeg måske kender de 6 af dem, resten kender jeg slet ikke..!!
En anden gang hvor jeg var alene derude for at komme i kontrol med mig selv, ja hun kan en hulens masse, blir et sterinlys BLOKLYS smidt på gulvet, efter at have stået på en lyseholder på et bord..!! Så siger BIIIB - Ja så er din farmor her - vil du tale med hende..
ØHHH
Så jeg er SIKKER på der er mere mellem himmel og jord..!! Og så længe de "driller" med dig med at gå rundt osv så vær ikke bange.. Men det er klart man ønsker at finde ud af hvad der sker
Anmeld