Anbefal en brystpumpe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger..
Kan i anbefale en brystpumpe,
hvilken?
pris?
og hvor kan den købes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Bebisim

Hej jeg vil anbefale en pigeon elektrisk brystpumpe. Den er super god da man selv kan kontrollere sugeevnen osv. Jeg fik købt min men brugte den 2 gange i alt da jeg ikke producerede mælk nok, og gik videre til flaske. Fik købt den til 1200,- og sælger den for 700 hvis du er interesseret. Det er jo synd at den bare ligger i skuffen. Der medfølger al indhold og kvittering. Sætter gerne et billed ind Senere

Anmeld

24. marts 2011

Bebisim

Der er 2 års garanti på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2011

PsychedeliC

Jeg købte en billig håndpumpe i babysam. Jeg tror den kostede omkring 300kr. Jeg har ikke prøvet andre men jeg var godt tilfreds med den

Anmeld

24. marts 2011

mortilnoahogmelina

Jeg har os en pigeon elektronisk , desvære så er den kun brugt 1 gang , da min mælkeproduktion gik helt i stå . 

Så jeg sælger os min , min er bare den nye veration og kostede 600 kr i babysam . Vil gerne sælge den , kasse og det hele er med . 400 kr . 

Anmeld

24. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej piger..
Kan i anbefale en brystpumpe,
hvilken?
pris?
og hvor kan den købes?

jeg er glad for medela elektrisk, den bruger de også på sygehuset.. og den stimulerer også :-)

Har også været glad for håndpumpe fra avent, men pga en kronisk lidelse i min arm skulle jeg have en elektrisk.

Anmeld

24. marts 2011

mth1987

Jeg fik slem brystbetændelse efter 14 dage og der kom kun orange væske ud. Den eneste pumpe der virkede og hjalp var avents. Prøvede også en pigeon. Men det er jo smag og behag.Jeg købte en der både var manuel og elektrisk og den var alletiders. Kun positive ting om den. Jeg har den til salg herinde hvis det er og der er vidst billeder. Ellers send pb

Anmeld

24. marts 2011

Sofia

Jeg har netop købt en fra avent på apoteket, gav 500. Synes den fungerer fremragende. Og det er smart at den passer til vores avent sutteflasker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.