Vil så gerne takke ham - kom med nogle gode idéer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Pia.

Som mange af jer ved har jeg været indlagt og er stadig rigtig syg med min ryg og lever et helvede med mange smerter og frustration over det selv samme... Nå men det var nu ikke det jeg ville...

Imens jeg har været indlagt og også efter jeg blev udskrevet og skulle være sengeliggende her hjemme har Jim (børnens far og min xmand) været en fantastisk hjælp og støtte ... Han flyttede her hjem den dag jeg blev indlagt så børnene kunne være her hjemme, komme i skole og dagen kunne være som den plejer - han bor jo langt væk i forhold til os.
Han besøgt mig på hospitalet, hentet mig da jeg blev udskrevet, jeg kom hjem til et hus der var fuldstændig rengjort, vasketøj der var ordnet, alle 10 kaniner var ordnet, fodret passet og plejet og ja det hele var bare i orden. Han lavede mad til os og ham selv og siden jeg blev indlagt har han mødt 2 timer senere hver morgen for at ordne børnene om morgenen, køre dem i skole og børnehave, han har hentet dem igen og handlet for mig... JA altså, han har bare været helt perfekt og uden ham havde jeg ikke klaret det her alene...

Nu vil jeg virkelig gerne takke ham... jeg vil gerne gøre noget for ham eller give ham noget fra mig og ikke mindst børnene der viser hvor stor pris jeg sætter på hans hjælp ..

Jeg har fået min mor til at tage børnene på Lørdag og så vil jeg inviterre ham ud og spise (alt efter hvordan jeg har det) men hvad mere kunne jeg gøre...

takker ham selvfølgelig dagligt og fortæller ham hvor stor pris jeg sætter på hans hjælp, men vil så gerne give ham et eller andet lækkert til ham selv ....

Nogen gode idéer ... ?

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Heidi B

Tage ham tilbage???

Ej... har han en hobby??? Kunne købe noget han ønsnkede sig til det??

Kan han få et gavekort til en fodbold kamp, koncert, eller andet??

Men lyder da dejligt at i har det så godt sammen... det er smadder dejligt, især for børnene.....

Anmeld

24. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor er det bare fantastisk, at din ex har hjulpet så meget og fået hverdagene til, at glide mens at du har været syg.

Håber du finder noget godt til ham som vil gøre ham glad

Anmeld

24. marts 2011

Pia.

Heidi B skriver:

Tage ham tilbage???

Ej... har han en hobby??? Kunne købe noget han ønsnkede sig til det??

Kan han få et gavekort til en fodbold kamp, koncert, eller andet??

Men lyder da dejligt at i har det så godt sammen... det er smadder dejligt, især for børnene.....

he he ... Tage ham tilbage ... tjaaa... hvis jeg vidste vi ville forblive så gode sammen som vi er nu - men det tror jeg desværre ikke... Vores venskab bygger på en masse godt, og jeg vil helst ikke miste det her vi har nu ... Men det har faktisk sat en masse tanker i gang hos os begge to ... men jeg tror også vi er enige når jeg skriver at vi lever bedst hver for sig...

Tak for de gode idéer...

Anmeld

24. marts 2011

Pia.

MoarHvidovre skriver:

Hvor er det bare fantastisk, at din ex har hjulpet så meget og fået hverdagene til, at glide mens at du har været syg.

Håber du finder noget godt til ham som vil gøre ham glad

Tak... Han er en fantastisk person og har altid været...

Håber også jeg finder det helt rigtige... 

Anmeld

24. marts 2011

tinasmor

Ja jeg ville nok også som en anden skriver måske købe billeter til en koncert et idrætsararngement (f.eks til fodboldskamp hvis han ser dette) Hvis han har en ny kæreste så evt. et gavekort så de kan spise bruch eller lign.

God bedring med dig.

Anmeld

24. marts 2011

Pia.

tinasmor skriver:

Ja jeg ville nok også som en anden skriver måske købe billeter til en koncert et idrætsararngement (f.eks til fodboldskamp hvis han ser dette) Hvis han har en ny kæreste så evt. et gavekort så de kan spise bruch eller lign.

God bedring med dig.

Tak for idéerne - han er ikke så vild med fodbold - men billetter til en koncert var en super idé....

Og nej ingen ny kæreste i hvert fald ikke hvad jeg kender til - og hvis hun findes må hun hade hans ex lige nu med alt den tid han har tilbragt her de sidste 14 dage...  Smiler...

Tak for svar..

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.