Som mange af jer ved har jeg været indlagt og er stadig rigtig syg med min ryg og lever et helvede med mange smerter og frustration over det selv samme... Nå men det var nu ikke det jeg ville...
Imens jeg har været indlagt og også efter jeg blev udskrevet og skulle være sengeliggende her hjemme har Jim (børnens far og min xmand) været en fantastisk hjælp og støtte ... Han flyttede her hjem den dag jeg blev indlagt så børnene kunne være her hjemme, komme i skole og dagen kunne være som den plejer - han bor jo langt væk i forhold til os.
Han besøgt mig på hospitalet, hentet mig da jeg blev udskrevet, jeg kom hjem til et hus der var fuldstændig rengjort, vasketøj der var ordnet, alle 10 kaniner var ordnet, fodret passet og plejet og ja det hele var bare i orden. Han lavede mad til os og ham selv og siden jeg blev indlagt har han mødt 2 timer senere hver morgen for at ordne børnene om morgenen, køre dem i skole og børnehave, han har hentet dem igen og handlet for mig... JA altså, han har bare været helt perfekt og uden ham havde jeg ikke klaret det her alene...
Nu vil jeg virkelig gerne takke ham... jeg vil gerne gøre noget for ham eller give ham noget fra mig og ikke mindst børnene der viser hvor stor pris jeg sætter på hans hjælp ..
Jeg har fået min mor til at tage børnene på Lørdag og så vil jeg inviterre ham ud og spise (alt efter hvordan jeg har det) men hvad mere kunne jeg gøre...
takker ham selvfølgelig dagligt og fortæller ham hvor stor pris jeg sætter på hans hjælp, men vil så gerne give ham et eller andet lækkert til ham selv ....
Nogen gode idéer ... ?
Knus Pia 
Anmeld