Jer der gerne vil være med i 30+ gruppen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Aves.

det er kun for plus medlemmer, bare hvis nogle undrer sig over de ikke godkendes...så det er ikke personligt, men da man ikke kan skrive indlæg uden at være plus, så er det jo helt lige meget at være med..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Espelund

ØV

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

Espelund skriver:

ØV

Ja, det er øv det er lavet sådan...du må hive fat i Henrik, men altså..nok for at der skal være lidt fordele ved at være medlem..jeg har slettet 30 tror jeg som ikke var medlem, så det er da super super ærgerligt for hvor ville det være fedt hvis vi var en lukket gruppe på omkring 60 tøser over 30...

Anmeld

24. marts 2011

mortilfreja

Hmm

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

mortilfreja skriver:

Hmm

Fat I Henrik...enten så han kan ændre det eller du kan blive plus..

Anmeld

24. marts 2011

eElak

det var min pointe, da jeg skrev at jeg meldte mig ud igen... 

For ellers er der jo ingen grund i at have en "lukket gruppe" hvis alle kan læse hvad der står ;-)

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

KaLee skriver:

det var min pointe, da jeg skrev at jeg meldte mig ud igen... 

For ellers er der jo ingen grund i at have en "lukket gruppe" hvis alle kan læse hvad der står ;-)

Lige præcis.. men alle kan jo ikke læse med...men at der er medlemmer som kun kan læse med, det ser jeg ingen grund til....

Anmeld

24. marts 2011

eElak

Eva. skriver:

Lige præcis.. men alle kan jo ikke læse med...men at der er medlemmer som kun kan læse med, det ser jeg ingen grund til....

kartoffel kartoffel... 

Pointen var at alle i teorien kunne komme ind i gruppen hvis du godkendte dem.... Så jeg kunne have været med en som lurer, sammen med de andre gratister i gruppen ;-)

Anmeld

24. marts 2011

sbs78

synes det er super at man skal være pluds medlem, for at kunne i 30+ gruppen  

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

KaLee skriver:

kartoffel kartoffel... 

Pointen var at alle i teorien kunne komme ind i gruppen hvis du godkendte dem.... Så jeg kunne have været med en som lurer, sammen med de andre gratister i gruppen ;-)

Ok..tror jeg forstår...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.