Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Årrrh et fuldstændigt ligegyldigt indlæg... Men jeg har fri i dag, og fandt tilfældigvis ud af at VH1 køre en time kun med take that sange!! Fantastisk!! Nu glæder jeg mig endnu mere til sommer, hvor Annemette på 30 bliver en skrigende teenager!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uuuh, det sku jeg da lige ha vidst!!Glæder mig også helt vildt til sommer! Tar lige en smagsprøve i Parken i morgen
*Sofie* skriver: Uuuh, det sku jeg da lige ha vidst!!Glæder mig også helt vildt til sommer! Tar lige en smagsprøve i Parken i morgen
Uhh hvor fedt!! Jeg tar den hjemme i stuen istedet.. For er fra det mørke Vensyssel, der er liige langt nok..
Findusinde skriver: Årrrh et fuldstændigt ligegyldigt indlæg... Men jeg har fri i dag, og fandt tilfældigvis ud af at VH1 køre en time kun med take that sange!! Fantastisk!! Nu glæder jeg mig endnu mere til sommer, hvor Annemette på 30 bliver en skrigende teenager!
Det skal sq da nok blive godt for dig...
MoarJ skriver: Det skal sq da nok blive godt for dig...
Jaaaaaaah!! jeg glæder mig vildt til at blive teenager igen, bare for nogle timer!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128