Søge bolig på nettet - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

frk_smiley

Hvor kan man søge boliger på nettet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Bare mig..

Boligportalen.dk der har jeg fundet de tre lejligheder jeg har boet i.. det er en dejlig nem og overskuelig side

Man skal godt nok have et login derinde, men mon ikke der er en herinde der har det? Eller hvis du har facebook, kunne det måske også være en mulighed..

Anmeld

24. marts 2011

frk_smiley

Nicolinesmor170510 skriver:

Boligportalen.dk der har jeg fundet de tre lejligheder jeg har boet i.. det er en dejlig nem og overskuelig side

Man skal godt nok have et login derinde, men mon ikke der er en herinde der har det? Eller hvis du har facebook, kunne det måske også være en mulighed..

Der er desværre ikke nogen på boligportalen - hvordan kan jeg bruge face til at søge efter bolig?

Anmeld

24. marts 2011

Mulleneser

Boligportalen, Bolig 1, Husvild, Lejebolig.it, Ledige-lejligheder.dk...

Anmeld

24. marts 2011

Bare mig..

frk_smiley skriver:

Der er desværre ikke nogen på boligportalen - hvordan kan jeg bruge face til at søge efter bolig?

Skrev det vidst forkert.. Du kunne spørge nogen af dine venner om de har en kode, hvis du fandt en god lejlighed, så  du kunne få nummeret til udlejeren

Træls der ikke var noget Så ved jeg ikke hvor du kan søge på nettet..

Anmeld

24. marts 2011

frk_smiley

Nicolinesmor170510 skriver:

Skrev det vidst forkert.. Du kunne spørge nogen af dine venner om de har en kode, hvis du fandt en god lejlighed, så  du kunne få nummeret til udlejeren

Træls der ikke var noget Så ved jeg ikke hvor du kan søge på nettet..

Har ikke noget i mod at betale selv, hvis det kan give mig en fin BILLIG lejlighed Tak for dig svar

Anmeld

24. marts 2011

Bare mig..

frk_smiley skriver:

Har ikke noget i mod at betale selv, hvis det kan give mig en fin BILLIG lejlighed Tak for dig svar

Nej det er da også det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.