MOLO størrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Halbschön

Hej piger! Hvordan er MOLOs størrelser? Nicolai er en lang dreng på 17mdr der måler 88cm.. Han bruger 86 som primær størrelse og noget i 92.. Jeg er helt vildt med rainbow regntøjet, så det skal han ha her til forår/sommer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Mor til L&S

R&N skriver:

Hej piger! Hvordan er MOLOs størrelser? Nicolai er en lang dreng på 17mdr der måler 88cm.. Han bruger 86 som primær størrelse og noget i 92.. Jeg er helt vildt med rainbow regntøjet, så det skal han ha her til forår/sommer..

Tror de er lidt små i str.

Liva fylder 1 år om en uge og har en str 86 i teddy fleece jakken (dog med opslag på ærmer)

Og hun er ikke så stor - bruger 74/80 i tøj

OG JA - det regntøj er super fint

Anmeld

24. marts 2011

Shoppingmor

Min erfaring er så stik modsat - nemlig at Molo typisk er stort i str. hvad angår overtøj, fleecetøj, bukser osv. (undtaget enkelte ting i babystr. af bomuldstøjet)

Anmeld

24. marts 2011

Halbschön

Åha den er svær så.. For enten er størrelsen 86/92 ellers er den 98/104.. Mangler lige en 92/98

Anmeld

24. marts 2011

tinasmor

Min datter er lidt kraftig bygget. Hun kan slet ikke passe Molos trøjer, med mindre det er dem med en knap for oven. De er fine til hende. Men de helt alm. uden knap er alt for smalle til hende.(hun ligner en rosin i en pølseende

Dette er i hvertfald min erfaring med MOLO. overtøj osv kender jeg ikke noget til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.