Man skal ikke glæde sig for tidligt... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Mira0911

Jeg glædte mig for tidligt... 

Gik på toilettet for at tisse.... Der var startet en blødning MERE.....

Men ikke en vild blødning som allerførste gang, hvor det bare styrtede ud... 

Denne blødning her er, bare en lille pletblødningen på str. med 1 krone... Selvfølgelig frisk blod når jeg tørre mig.... 

Jeg har ingen former for smerter overhovedet... Slet ingen... Synes bestemt ikke det er behageligt at gå rundt med de blødninger... 

Lægen sagde i sidste uge, så længe blødningerne er så små og der ikke er nogle smerter overhovedet - Så vil de bestemt ikke gøre noget yderligere... 

Jeg sidder her helt alene - Ret ked af det faktisk efterhånden, for det er 5 blødning på 1½ uge.... 

Ja måtte bare ud med det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Dansker I Holland

MoarJ skriver:

Denne blødning her er, bare en lille pletblødningen på str. med 1 krone... Selvfølgelig frisk blod når jeg tørre mig.... 

Jeg har ingen former for smerter overhovedet... Slet ingen... Synes bestemt ikke det er behageligt at gå rundt med de blødninger... 

Lægen sagde i sidste uge, så længe blødningerne er så små og der ikke er nogle smerter overhovedet - Så vil de bestemt ikke gøre noget yderligere... 

Jeg sidder her helt alene - Ret ked af det faktisk efterhånden, for det er 5 blødning på 1½ uge.... 

Sender dig et kæmpe Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, men jeg håber at de dumme blødninger snart forsvinder Kan du ikke få en scanning for at se om alt er ok?

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

NR3ønskebarn skriver:

Sender dig et kæmpe Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, men jeg håber at de dumme blødninger snart forsvinder Kan du ikke få en scanning for at se om alt er ok?

Jeg skal til kønsscanning i morgen kl. 10.30... 

Men lægen sagde at de vil ikke sende mig afsted så længe der ikke er smerter og blødningen ikke er mere end det er... Sagde vagtlægen også sidste uge da jeg ringede... 

Anmeld

24. marts 2011

nielsen80

Nu har jeg ikke selv prøvet det, da det endnu ikke er lykkes mig at blive gravid. MEN ville da lige fortælle dig om min søster, som har blødt meget gennem begge hendes graviditeter fra uge 12 af, men stadig har fået sunde og raske børn ud af det. I følge lægerne har der været sprunget nogle små blodkar omkring livmoderen, men ikke noget der har påvirket fosteret overhovedet. Synes selvfølgelig du skal gå til lægen, men ville bare lige skrive, at det altså godt kan være at alt er i orden!

Anmeld

24. marts 2011

Lon1976

MoarJ skriver:

Åh nej ikke igen. 

Jeg gik til min læge og fik en henvisning til en privatklinik, som ville scanne mig, når jeg følte at der var en grund til en scanning. Som min læge sagde, så skulle jeg ikke forbi hospitalet hver gang, men kunne selv lave aftalerne med klinikken. Kunne du ikke sige til din læge endnu en gang, hvor meget det bekymre dig og om I kan finde en løsning - du skal jo ikke gå i hele din graviditet på denne måde.

for dig.

Anmeld

24. marts 2011

Dansker I Holland

MoarJ skriver:

Jeg skal til kønsscanning i morgen kl. 10.30... 

Men lægen sagde at de vil ikke sende mig afsted så længe der ikke er smerter og blødningen ikke er mere end det er... Sagde vagtlægen også sidste uge da jeg ringede... 

Ja ok Det er skisme da frustrerende, at du skal gå og vente Har du været til nf og den var fin? Jeg krydser for at det snart stopper med at bløde, selvom det ikke er så meget igen

Anmeld

24. marts 2011

LinLin

Synes det er mærkeligt de ikke vil sende dig til scanning. Da jeg begyndte at bløde ved min 2. graviditet tog jeg til vagtlægen som sendte mig direkte på skejby til tjek! Jeg var 11+0 og havde ikke smerter da jeg kom til vagtlægen....

alt er ok!

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

nielsen80 skriver:

Nu har jeg ikke selv prøvet det, da det endnu ikke er lykkes mig at blive gravid. MEN ville da lige fortælle dig om min søster, som har blødt meget gennem begge hendes graviditeter fra uge 12 af, men stadig har fået sunde og raske børn ud af det. I følge lægerne har der været sprunget nogle små blodkar omkring livmoderen, men ikke noget der har påvirket fosteret overhovedet. Synes selvfølgelig du skal gå til lægen, men ville bare lige skrive, at det altså godt kan være at alt er i orden!

Fik at vide så længe der ikke er smerter eller styrtblødning, så kan jeg være rolig... 

Anmeld

24. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv, at du bløder igen  Men godt, at du skal til kønsscanning imorgen og se lille bebs

Anmeld

24. marts 2011

signe.

MoarJ skriver:

ej søde.... du må da kunne få en tid ved scanning for at se om alt er okay??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.