Det at være.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Valle81

Nygift er simpelthen det fedeste:0)

Jeg svæver rundt på en lyserød skyog kan slet ikke komme ned igen - tæn sig - på lørdag har jeg været gift i en uge:0) Jeg fatter det ikke:0)

Ville ikke noget - andet end jeg bare har så mange bobler inden i - og jeg må bare af med nogle af dem:0)

Christina

Og lige et billede - selvom jeg har spammet Jer for vildt:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Hvem?

Valle81 skriver:

Nygift er simpelthen det fedeste:0)

Jeg svæver rundt på en lyserød skyog kan slet ikke komme ned igen - tæn sig - på lørdag har jeg været gift i en uge:0) Jeg fatter det ikke:0)

Ville ikke noget - andet end jeg bare har så mange bobler inden i - og jeg må bare af med nogle af dem:0)

Christina

Og lige et billede - selvom jeg har spammet Jer for vildt:0)

Ihhh,   T I L L Y K K E

Ønsker jer al mulig held og lykke fremover

Anmeld

24. marts 2011

LBK

hvor er det dejligt for dig... Jeg glæder mig til det bliver min tur.. Det er det til sommer så JUBIIIII

Anmeld

24. marts 2011

Valle81

Ihhh,   T I L L Y K K E

Ønsker jer al mulig held og lykke fremover

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak:0)

Her er link, hvis du vil se mere :0)

https://www.baby.dk/debat/97426pi1/bryllup/kennys-og-mit-bryllup--loerdag-den-190320110.aspx

Christina

Anmeld

24. marts 2011

Hvem?

Valle81 skriver:

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak:0)

Her er link, hvis du vil se mere :0)

https://www.baby.dk/debat/97426pi1/bryllup/kennys-og-mit-bryllup--loerdag-den-190320110.aspx

Christina

Hold nu k..... en fed brudebuket - den idé kunne jeg nok godt hugge når min kæreste engaaaaang snubler på knæ

Anmeld

24. marts 2011

Valle81

SanneBoe skriver:

Hold nu k..... en fed brudebuket - den idé kunne jeg nok godt hugge når min kæreste engaaaaang snubler på knæ

Ja den er såååååååååååååååååå fed og billig:0)

Der var for 100 kroner i det hele. To bundter kallaer i to nuancer. 10 forinden og så omringet af en mørkere nyance og så lige bundet stramt med båndet. Det tog en halv time at bikse den sammen og få blomsterne vendt rigtigt:0)

Det var min søster der gjorde det - og skulle den være bundet ved blomster handler havde den kostet 800 kr - det er jo næsten 100 kr per blomst.

Det kan man sku gøre selv:0)

Anmeld

24. marts 2011

Hvem?

Valle81 skriver:

Ja den er såååååååååååååååååå fed og billig:0)

Der var for 100 kroner i det hele. To bundter kallaer i to nuancer. 10 forinden og så omringet af en mørkere nyance og så lige bundet stramt med båndet. Det tog en halv time at bikse den sammen og få blomsterne vendt rigtigt:0)

Det var min søster der gjorde det - og skulle den være bundet ved blomster handler havde den kostet 800 kr - det er jo næsten 100 kr per blomst.

Det kan man sku gøre selv:0)

Er sikker på min mor står til rådighed (hun er proff. blomsterbinder) men jeg vil bare gerne have noget ganske enkelt og fint og det var den her jo - så flot.

Igen mange gange tillykke

Anmeld

24. marts 2011

Valle81

SanneBoe skriver:

Er sikker på min mor står til rådighed (hun er proff. blomsterbinder) men jeg vil bare gerne have noget ganske enkelt og fint og det var den her jo - så flot.

Igen mange gange tillykke

He he - ej så er du jo mega privilligeretpå blomster punket:0)

Jeg er også til det enkelte:0)

Og mange mange tak for dine søde ord:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.