Kan man have veer uden pauser?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Pallemor

Ja overskriften siger sig selv.. nu har jeg haft kraftige mavesmerter, som går om i lænden lige siden i går og vågner op flere gange i nat også og har nu ekstrem kvalme min krop er hel færdig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

mortilnoahogmelina

jaaaa det kan du godt .. 

prøv at se hvad dagen bringer og så ring til fg når du føler dig utryk . 

min fødsel startede sådan der . kl 6 om morgnen .

Anmeld

24. marts 2011

Charlotte Wberg

Pallemor skriver:

Ja overskriften siger sig selv.. nu har jeg haft kraftige mavesmerter, som går om i lænden lige siden i går og vågner op flere gange i nat også og har nu ekstrem kvalme min krop er hel færdig.

Det kan man godt... Eller der er vel pauser imellem, men nogen gange afløser den ene ve den anden...

De hiver - topper - daler og nogen gange når man ikke at få vejret før næste kommer, sådan havde jeg det i hvert fald...

Anmeld

24. marts 2011

Pallemor

Pernille08 skriver:

jaaaa det kan du godt .. 

prøv at se hvad dagen bringer og så ring til fg når du føler dig utryk . 

min fødsel startede sådan der . kl 6 om morgnen .

Ok.. Synes de gør mere ondt hertil morgen og niver meget mere men de er der hele tide. I svære og mildnere grad. Jeg ser dagen an.. tak for jeres svar.

Anmeld

24. marts 2011

mortilnoahogmelina

Pallemor skriver:

Ok.. Synes de gør mere ondt hertil morgen og niver meget mere men de er der hele tide. I svære og mildnere grad. Jeg ser dagen an.. tak for jeres svar.

Det kan jo sagtens være du er ved at gå i fødsel  

Jeg havde i hvertfald ikk sådan smerter på andre tidspunkter i min graviditet end den dag jeg fødte  

Så held og lykke med en forhåbentlig snarlig fødsel .

Anmeld

24. marts 2011

Dittemor26

Jeg havde det nøjagtig sådan da jeg gik i fødsel. Det var kun til allersidst der var tydelig pause mellem mine veer. Held og lykke med det

Anmeld

24. marts 2011

Pallemor

Dittemor26 skriver:

Jeg havde det nøjagtig sådan da jeg gik i fødsel. Det var kun til allersidst der var tydelig pause mellem mine veer. Held og lykke med det

Ok, så jeg ikke alene.. bare jeg skal vende mig giver det de vildeste jag.. Hvor længe gik der før du ringede til fg?.. Jeg synes bare jeg gerne vil have mere ondt for ikke at være for pyldret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.