Kronisk sygdom og kærlighed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2011

Anonym trådstarter

Skriver lige som ano, for at andre udefra ikke skal læse med:

Men nogle af jer ved sikkert hvem jeg er og det er helt fint.

Jeg har mødt den her fantastiske mand som jeg tror kunne være ham jeg skal dele mit liv med. Det føles bare rigtigt.
Han er noget ældre end mig men vi supplerer hinanden perfekt.
Sagen er den at han har en sygdom, noget med hjertet. Piller dagligt og han skal undersøges nu for om han skal have pacemaker eller sådan en "hjælpemotor" ind som kan starte hvis hjertet stopper.
Han fik en blodprop i hjertet i sep. Han har for meget kalk i hjertet, og det skulle være arveligt. Han ser sund ud, men ja, han har den sygdom. Hjertet fungerer kun 33%.
Jeg har spurgt ham hvad lægerne siger om fremtiden for ham og de vil ikke sige noget. Han skal bare nyde livet. Men han har læst sig til at 70-80% lever efter 8 år.
I går fik han et anfald og skulle have nitro og jeg bliver bange kan jeg mærke. Jeg kan intet stille op og jeg aner slet ikke hvordan jeg skal tackle det.
Har været igennem meget selv og har kæmpet mig ud af det hele og føler mig så stærk og havde en følelse af jeg kunne alt...så mødte jeg ham og det her kan jeg jo bare ikke ændre eller kæmpe mod.
Nogen der har kendskab til dårligt hjerte, til livet, til fremtiden, til det at have en mand med kronisk sygdom...for jeg har indset at det er ham jeg vil, at jeg hellere vil have 10 år med en jeg elsker der giver mig det han gør end 40 år med en som ikke er alt det.
Men hvordan tackler jeg det lige...jeg skal med ind til en undersøgelse i næste måned, da han mener det måske kan hjælpe mig..
Men jeg trænger til nogle ord fra andre..hjælp...
VH.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Bshizzle

Jeg vil sige det sådan.. at jeg syntes man skal følge sit hjerte og følge livet hvordan det nu vil gå sin gang..

Hvis du føler det er ham du vil ha resten af livet, så gå efter det.

Om han har en sygdom eller ej.. så følg dit hjerte og som du selv skriver så føler du det er ham der er den rette...

Så ville mit råd være at støtte ham 100% og være der for ham.  

Anmeld

24. marts 2011

maria87

Bshizzle skriver:

Jeg vil sige det sådan.. at jeg syntes man skal følge sit hjerte og følge livet hvordan det nu vil gå sin gang..

Hvis du føler det er ham du vil ha resten af livet, så gå efter det.

Om han har en sygdom eller ej.. så følg dit hjerte og som du selv skriver så føler du det er ham der er den rette...

Så ville mit råd være at støtte ham 100% og være der for ham.  

Enig <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.