Mave Influ. !? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Anonym trådstarter

Øv jeg vidste bare der var noget i gære!
i forgårs og igår har jeg ikke kunne spise noget som helst, har haft en del mavesmerter - først troed jeg det var fordi jeg var sulten, men ligeså snart jeg lavede en lækker omgang mad til mig selv, blev det skubbet væk ... i nat tilgengæld, - øv hvor har jeg sovet skidt, har vendt og drejet mig fordi mine mavesmerter pludselig er blevet meget værre, også står jeg op, og ja, ligeså snart jeg sætter mig op i sengen løber jeg på wcet for at....... prutte...... øv (ja sry at der kommer en form for detaljer) og jeg bøvser hele tiden, og det smager bare så dårligt .....

Er der nogen ting jeg kan gøre for at få det bare lidt bedre i maven, - altså jeg spiser knækbrød og har overvejet det med kartoffelmel.... men... er der andet jeg kan gøre ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

KarinaIda

Anonym skriver:

Øv jeg vidste bare der var noget i gære!
i forgårs og igår har jeg ikke kunne spise noget som helst, har haft en del mavesmerter - først troed jeg det var fordi jeg var sulten, men ligeså snart jeg lavede en lækker omgang mad til mig selv, blev det skubbet væk ... i nat tilgengæld, - øv hvor har jeg sovet skidt, har vendt og drejet mig fordi mine mavesmerter pludselig er blevet meget værre, også står jeg op, og ja, ligeså snart jeg sætter mig op i sengen løber jeg på wcet for at....... prutte...... øv (ja sry at der kommer en form for detaljer) og jeg bøvser hele tiden, og det smager bare så dårligt .....

Er der nogen ting jeg kan gøre for at få det bare lidt bedre i maven, - altså jeg spiser knækbrød og har overvejet det med kartoffelmel.... men... er der andet jeg kan gøre ??

Hej...

Jeg har lige haft en tur nøjagtig som dig de sidste to dage...

Jeg kunne heller ikke klare og spise eller noget, men noget ned skulle der.. Så jeg fik klemt 4 stk tørre knækbrød og to meget små gulerødder ned, på to dage... Og det er jo ikke ret meget, og slet ikke når jeg så også er gravid i uge 31+3!! Og af væske fik jeg heller ikke noget videre ned, fik to glas cola uden brus og et glas vand ned, det alt....

Men idag, går det meget bedre, og kan da spise og drikke sådan nogenlunde normalt... Men jeg bøvser stadig en del, som ikke har den bedste "smag", og ang. det med og prutte, det tør jeg næsten stadig ikke helt...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.