Kære piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.850 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. oktober 2008

Kvindemin

Har i et råd til, hvad jeg kan give Celina nu da hun er inde i en slem forkølelse med en meget meget kraftig hoste, ved godt der ikke rigtig er noget at gøre.
Men gav i jeres børn noget specielt for at lindre lidt på smerten, eller hvordan?

Nå men, vi skal ud og kigge på hus i dag. Er bare så spændt 60.png
Der skal laves en del ved det, men det er jo også der man for det meste for de billligste huse 60.png

- God torsdag til alle, og god ferie til nogen 60.png

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

Skovurt

Hej

Jeg har ikke rigtig nogle gode råd ... vi er alle tre herhjemme drøn forkølede ligenu, og hvor er det bare øv.

Når vores søn er forkølet hæver vi hans seng i hovedenden (bare med et par tykke bøger) og så tilbyder jeg ham (lunkent) kamillethe - som han så iøvrigt ikke rigtig gider.
Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, eller hvilken type hoste det er hun har, men jeg mindes noget med at man engang kunne købe sådan noget menthol noget til at smøre på brystet - for at lindre en ond hoste. Jeg ville så nok ikke gøre det på et meget lille barn, og iøvrigt ved jeg heller ikke om det er noget man stadig kan købe 60.png

Anette
- og så iøvrigt pøj pøj med hus kiggeriet

Anmeld

16. oktober 2008

SaNiNa

Chrautwald skriver:

Hej

Jeg har ikke rigtig nogle gode råd ... vi er alle tre herhjemme drøn forkølede ligenu, og hvor er det bare øv.

Når vores søn er forkølet hæver vi hans seng i hovedenden (bare med et par tykke bøger) og så tilbyder jeg ham (lunkent) kamillethe - som han så iøvrigt ikke rigtig gider.
Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, eller hvilken type hoste det er hun har, men jeg mindes noget med at man engang kunne købe sådan noget menthol noget til at smøre på brystet - for at lindre en ond hoste. Jeg ville så nok ikke gøre det på et meget lille barn, og iøvrigt ved jeg heller ikke om det er noget man stadig kan købe 60.png

Anette

det man købes i de fleste daglig butikker og matas

Anmeld

16. oktober 2008

tascia

der er intet at gøre!

hæv sengen og sørg for hun ligger i et "køligt" rum. og så tilbyd hende vand at drikke så det kan løsne lidt op for slimen og hold igen med mælken da det er slim dannende...

det møg træls og det kan bare stå på LÆNGE!!!

god bedring

//Natascia

Anmeld

16. oktober 2008

Kvindemin

Chrautwald skriver:

Hej

Anette

Hun er 11 mdr., det lyder da ellers godt.
Sengen er hejst, og værelset er 'koldt', og hun er hamrende kold på føder og hænder om morgenen
Kamille the'en drikkes heller ikke herhjemme 60.png

Anmeld

16. oktober 2008

M&F&C

Chritinap skriver:

Har i et råd til, hvad jeg kan give Celina nu da hun er inde i en slem forkølelse med en meget meget kraftig hoste, ved godt der ikke rigtig er noget at gøre.
Men gav i jeres børn noget specielt for at lindre lidt på smerten, eller hvordan?

Nå men, vi skal ud og kigge på hus i dag. Er bare så spændt 60.png
Der skal laves en del ved det, men det er jo også der man for det meste for de billligste huse 60.png

- God torsdag til alle, og god ferie til nogen 60.png

Hej Christina..

Træls med din pige.. Jeg har også selv lige været møghamrende forkølet, - jeg var uheldig at nå og smitte min datter på knap 2 mdr med det. Hun blev snottet og hostede og nøs meget .. Jeg dryppede saltvandsdråber i hendes næse og det løsnede rigtig meget op for slimen, så hun kunne få det ud .. Ved ikke om det måske kunne hjælpe 60.png

God bedring til hende..

Knus

Anmeld

16. oktober 2008

MorCamilla

Rigtig go bedring med pigen, jeg tror desværre ikke der er ret meget at gøre andet end at løfte hendes seng i hovede enden, (som en også har skrevet) men hvis det bliver ved, tror jeg at jeg ville tage hende til lægen, bare for en sikkerhedsskyld...

Hvor er det spændende med huset. Det er vel også fint nok at der skal laves noget, så I kan sætte jeres eget præg på det... 60.png

Knus fra Camilla.

Anmeld

16. oktober 2008

lonemus

Mod kraftig hoste, som forstyrrer søvnen, kan du hos din læge få Salbuvent. Det har vi fået til vores unger, virkelig effektivt, så kan de sove natten igennen uden så megen hosten

Lone

Anmeld

16. oktober 2008

fam.4xc

lonemus skriver:

Mod kraftig hoste, som forstyrrer søvnen, kan du hos din læge få Salbuvent. Det har vi fået til vores unger, virkelig effektivt, så kan de sove natten igennen uden så megen hosten

Lone

Det samme har vi til Caroline - man skal bare være obs på at nogen børn blir hyberaktive af det så man skal ik lige gi det før senge tid

Anmeld

16. oktober 2008

lonemus

fam.4xc skriver:

lonemus skriver:

Lone

Det samme har vi til Caroline - man skal bare være obs på at nogen børn blir hyberaktive af det så man skal ik lige gi det før senge tid

Ja, det har flere også sagt til os, men vi har nu aldrig oplevet det! Vi giver det som regel 1 time før sengetid, så det kan nå at virke.

Men det er rigtigt, at det kan ske for nogle børn, jeg har også hørt om det før.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.