Nedtur idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

camillakrath

Jeg har dem sjældent, men lige i aften kommer det åbenbart over mig - jeg er super ked af det og fortvivlet. Og jeg har ondt af mig selv ... Rigtig tudeprinsesse.

Det klør over det hele, jeg har uro i mine ben, jeg er så ked af min øgede vægt, maven er tung, lillemanden har lagt sig med hovedet nedad og er aktiv stort set hele natten hvor det gør AV. Og jeg har dårlig samvittighed over alt dette.

Vi har lige været til fødselsforberedelse og det var som om at det var det der fremprovokerede det. Jeg forstår det ikke. Men er bare ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

stort .. du ikke alene

jeg har voldsom bækkenløsning og smerter self , så kender alt til a have ondt a mig selv .

Anmeld

24. marts 2011

camillakrath

ønskebebsi skriver:

stort .. du ikke alene

jeg har voldsom bækkenløsning og smerter self , så kender alt til a have ondt a mig selv .

Jeg får bare så dårlig samvittighed når jeg har det sådan. Og så blir det meget værre ...

Anmeld

24. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

camillakrath skriver:

Jeg får bare så dårlig samvittighed når jeg har det sådan. Og så blir det meget værre ...

du skal ikke have ( ved det nemmere sagt end gjord ) ..
når man er i dårlig humør og trist bliver alt bar dobbelt så nedern .. tænk på det snart er overstået .

Anmeld

24. marts 2011

camillakrath

ønskebebsi skriver:

du skal ikke have ( ved det nemmere sagt end gjord ) ..
når man er i dårlig humør og trist bliver alt bar dobbelt så nedern .. tænk på det snart er overstået .

Ja. Tror måske bare 3 timers fødselsforberedelse hylede mig lidt ud af den på en følsom dag

Anmeld

24. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

camillakrath skriver:

Ja. Tror måske bare 3 timers fødselsforberedelse hylede mig lidt ud af den på en følsom dag

der skal også være plads til følsomme dage   så det godt dynen og tv'et er opfundet og lidt slik så man kan have ondt a sig selv . har selv lig haft 1 dag i sengen med mit tv .

Anmeld

24. marts 2011

camillakrath

ønskebebsi skriver:

der skal også være plads til følsomme dage   så det godt dynen og tv'et er opfundet og lidt slik så man kan have ondt a sig selv . har selv lig haft 1 dag i sengen med mit tv .

Ja. Jeg tror også bare manglende søvn begynder at påvirke mig. Men kan da slet ikke falde til ro i det her humør.

Anmeld

24. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

camillakrath skriver:

Ja. Jeg tror også bare manglende søvn begynder at påvirke mig. Men kan da slet ikke falde til ro i det her humør.

bar husk du ikke er alene og ikke SKAL have dårlig samvittighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.