hmmmm hvad kan det betyde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Anonym trådstarter

nu skal jeg se om jeg kan forklare det fra starten.Jeg har en dejlig søn på 3 med min x, som pt sidder fængslet for noget lort han lavede for et par år siden.Han har ikke set vores søn i halvandet år, pga. At han er i fængsel og vores søn skal ikke besøge ham sådan et sted, og det er lukket og uden udgang så der har ikke været noget at rafle om.Vi skiltes som uvenner og har ikke talt sammen i snart et år, tror jeg udtrykker det mildt hvis jeg kalder det had fra min side, synes det var uansvarligt at lave noget kriminelt når man har et barn.Men her det seneste halve år har jeg ikke hadet så meget og var kommet over i noget der minder mere om ligegyldighed, men nu er der så sket det underlige at jeg er begyndt at drømme helt vildt om ham, og det er bestemt ikke mareridt, tværtimod, det er drømme hvor vi er en lykkelig familie, og det erotiske er bare WOW, jeg synes det er underligt, for jeg har ALDRIG haft de tanker om ham, ikke engang da vi var kærester, hvilket var en kort flirt på en måned eller sådan noget.Nu er mit spørgsmål så, hvad f ****** sker der lige for mig?? Hvor kommer drømmene fra og hvad betyder de? Jeg er helt lost, så alle bud modtages med glæde.A1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

DLM

Tja måske (bare en teori) drømmer du om at være en lykkelig familie. ikke nødvendigvis med din søns far, men det kan være at det er det eneste ansigt du kan sætte på den anden person i dine drømme. måske netop fordi det er din søns far og det ved du ubevidst selv i dine drømme.

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

det er et bud, kan også være det er krydret med lidt "jeg vil have det jeg ikke kan få", jeg ville jo aldrig lukke en kriminel ind til mine børn, skal lige siges at han kun er far til den ældste og ikke de to små.. Tak fordi du gad komme med et bud

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Slet ikkeandre bud?,der må da sidde nogen herinde der kender lidt til drømmetydning??

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

24. marts 2011

Anonym trådstarter

kunna altså virkelig godt bruge en lommepsykolog her, der kunne analysere mig lidt

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

prøver lige at oppe den en sidste gang, bare for at se om man kunne være heldig der var flere bud på hvad der sker for mig om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.