Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TELMORE .. Meget nemt og billigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Telmore.
Nemt, billigt, overskueligt, hurtig og god service og jeg har brugt det de seneste 10 år (i perioder har jeg prøvet andre selskaber, emn er altid hoppet tilbage til Telmore)
Det kan være det ender med Telmore...
Jeg har telmore. Vi har oplevet at alle andre teleselskaber ikke virker her hvor vi bor. Faktisk er det kun telmore der virker.Og synes faktisk ikke det er specielt dyrt
pussepige skriver: De bruger vidst telenor's net.. Grunden til jeg skal have TDC's net er fordi her ude hvor jeg bor har der være rigtig dårlig forbindelse og isår inde i huset.. Men nu har TDC sat en ny antenne op i den her lille by og så er der fuld forbindelse men så hjælper det jo ingenting hvis jeg har Telia..
De bruger vidst telenor's net.. Grunden til jeg skal have TDC's net er fordi her ude hvor jeg bor har der være rigtig dårlig forbindelse og isår inde i huset.. Men nu har TDC sat en ny antenne op i den her lille by og så er der fuld forbindelse men så hjælper det jo ingenting hvis jeg har Telia..
Hi hi. Nej. Håber du finder et billigt selskab
Diana... skriver:
Har glemt det. Må lave overførselsanmodningen mandag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128