er halsbrand + trykkende fornemmelse i underlivet bivirkning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.448 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

baby84

Hej piger

Jeg fik æg op sidste fredag, altså for fem dage siden.

Har efterfølgende haft ømme bryster og trykkende fornemmelse og lidt smerter i underlivet. Her til aften fik jeg også lidt halsbrand for første gang i mit liv!

Kan dette være bivirkninger af Crinone eller kunne det også være et godt tegn?

Nogle erfaringer??

Jeg havde det også lidt sidst, men føler det er lidt anderledes denne gang. Måske bare indbildning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

nielsen80

Jeg havde ingen bivirkninger overhovedet, men jeg var jo heller ikke gravid. Jeg tror det er gode tegn, din krop arbejder, og viser dig to flotte streger om en god uges tid Tror så meget på det er din tur nu

Anmeld

24. marts 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Jeg havde ingen bivirkninger overhovedet, men jeg var jo heller ikke gravid. Jeg tror det er gode tegn, din krop arbejder, og viser dig to flotte streger om en god uges tid Tror så meget på det er din tur nu

tusind tak..åh det håber jeg er gode tegn. Idag synes jeg at jeg har mindre ømme bryster så det er noget underligt noget.

Anmeld

24. marts 2011

nielsen80

baby84 skriver:

tusind tak..åh det håber jeg er gode tegn. Idag synes jeg at jeg har mindre ømme bryster så det er noget underligt noget.

Jeg tror det kommer og går med symptomer, og man er nok meget opmærksomme på dem, når man ved man har fået lagt det vildeste guldæg op. Ventetiden er bare det mest trælse i denne proces, fordi den giver tid til at håbe, frygte og tænke sig selv helt i stykker. Men du har nu snart overstået en uge søde, så er der kun en tilbage

Anmeld

24. marts 2011

Ludo

Jeg startede også med ømme bryster og halbrand men fik ingen crinone med optøget æg og alle de andre gange jeg har brugt crinone fik jeg ikke de symptomer.

finge for at den er der for dig.

Anmeld

24. marts 2011

Baby_girl2011

baby84 skriver:

Hej piger

Har efterfølgende haft ømme bryster og trykkende fornemmelse og lidt smerter i underlivet. Her til aften fik jeg også lidt halsbrand for første gang i mit liv!

Nogle erfaringer??

Jeg havde det også lidt sidst, men føler det er lidt anderledes denne gang. Måske bare indbildning

Nu er jeg ikke i behandling.. 

men har test dag om 6 dage.. og jeg har de samme symtomer.. 

Halsbrand, smerter i underlivet samt en trykkende fornemmesle.. 

xxxx for at den er der..

Anmeld

24. marts 2011

baby84

JessiMus skriver:

Nu er jeg ikke i behandling.. 

men har test dag om 6 dage.. og jeg har de samme symtomer.. 

Halsbrand, smerter i underlivet samt en trykkende fornemmesle.. 

xxxx for at den er der..

spændende.. det kunne jo tyde på at det er symptomer af den gode art når du har det sådan unden hormoner.. Hvor længe har du haft det sådan?

Anmeld

24. marts 2011

Baby_girl2011

baby84 skriver:

spændende.. det kunne jo tyde på at det er symptomer af den gode art når du har det sådan unden hormoner.. Hvor længe har du haft det sådan?

et par dage.. 

og igår havde jeg den store tude tur og et kæmpe møg fald til min kæreste fordi han ikke vidste at jeg var færdig på skole om 3 mdr

Anmeld

24. marts 2011

baby84

JessiMus skriver:

et par dage.. 

og igår havde jeg den store tude tur og et kæmpe møg fald til min kæreste fordi han ikke vidste at jeg var færdig på skole om 3 mdr

okay.. det er spændende. tror da den er der for dit vedkommende. Mit humør er også svingende og jeg tuder over alt  Jeg har haft mine symptomer siden ægoplægning så jeg er godt nok bange for at det bare er de skide hormoner jeg går og tilfører kroppen der driller mig..men men det er bare at håbe og krydse alt hvad man har

Håber at få en update fra dig om en uges tid når du er klogere på om der er en bette spire i mavsen

Anmeld

24. marts 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Hej piger

Nogle erfaringer??

Super gode tegn søde!!!!

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.