Hvornår må man teste efter ÆL-sprøjte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

mf1978

Hej kloge piger

Jeg er nu igennem min anden cyklus med Gonal efterfulgt af ÆL-indsprøjtning. Første cyklus endte desværre i mens. inden jeg overhovedet nåede at teste. Men selvom jeg frygter samme resultat denne gang, så ville jeg lige høre, hvornår man kan tage en G-test og kunne stole på et eventuelt positivt resultet (håååååber), uden at der er tale om et falsk positivt resultat, som bare skyldes ÆL-indsprøjtningen.

Jeg fik ÆL-indsprøjtningen d. 15. marts - dvs. for 8 dage siden i dag.

Knus og mange  til alle jer der ligesom jeg så brændende ønsker at se 2 streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

oo

det kan tage helt op til 12-14 dage før ÆL-sprøjten er ude af kroppen, så det er rigtig dumt at teste før tid når du er i behandling

Anmeld

23. marts 2011

Neki

Der hvor jeg er i behandling siger de, at den MAKS er at spore i kroppen i 10 dage. Men ikke desto mindre har jeg tidligere testet positiv, pga æl-sprøjten, 15 dage efter jeg havde taget den! Så selvom det er SÅÅÅ svært ikke at teste, så kan det altså være en ret god ide at lade være med at teste før tid. I hvert fald hvis man vil være sikker på svaret! Men igen.. Det er utrolig forskelligt hvor længe folk kan spore det i kroppen og på en test.

Held og lykke

Anmeld

24. marts 2011

mf1978

Mange tak for jeres svar

Jeg må tage mig sammen og vente med at teste til på tirsdag - så er der gået 14 dage... Hvis jeg da ikke har fået mens. inden - SUK - man tør jo næsten ikke at gå på toilettet af frygt for at opdage, at man har fået mens.

Held og lykke og kærlige baby-tanker til jer også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.