Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: Krydser fingre for at alt kommer til at gå hurtigt og smertefrit.Og selvfølgelig vil jeg krydse for jer
Krydser fingre for at alt kommer til at gå hurtigt og smertefrit.Og selvfølgelig vil jeg krydse for jer
Tak smukke, lægen var rigtig sød og sagde de næsten ikke kunne mærkes så jeg håber hun har ret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor dejligt at læse søde, at det gik godt.....
Er sgu ked af i skal igennem alt det der, og den bebs ikke bare vil dukke op på naturlig vis......
Håber og for der snart kommer en stork forbi med en gave til jer
Loa skriver: Hvor dejligt at læse søde, at det gik godt..... Er sgu ked af i skal igennem alt det der, og den bebs ikke bare vil dukke op på naturlig vis...... Håber og for der snart kommer en stork forbi med en gave til jer
Tak sveske Er jeg også, men jeg må indrømme, hellere det her en ægudtagning, det ville jeg slet ikke kunne rumme. Så er IUI noget nemmere og ikke så kompliceret og dyrt for den sags skyld
Rigtig meget held og lykke. Håber det sker før end I havde turdet håbe på
mortil3dejligepiger skriver: Rigtig meget held og lykke. Håber det sker før end I havde turdet håbe på
Tak søde, det håber jeg goså. Nu skal jeg vandsacannes idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128