Hvor sidder din selvtillid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Troldepussen

Kige midt i mellem ørerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

AnneBJ

KaLee skriver:

I hovedet sgu da.... 

Jeg har et rimelig velfungerende et af slagsen og jeg er ikke bange for at bruge det... 

Her vil jeg gerne være med

Anmeld

23. marts 2011

Lunae

KaLee skriver:

I hovedet sgu da.... 

Jeg har et rimelig velfungerende et af slagsen og jeg er ikke bange for at bruge det... 

Lige mine ord

Anmeld

23. marts 2011

Aves.

MoarJ skriver:

Selvtilliden har aldrig siddet i mine bryster... Men kroppen... 

Det er svært at forklare... .

Jeg fik da super meget selvtillid i forhold til mit ydre da jeg fik lavet mave, lår og bryster og jeg nyder at kunne vimse rundt i bikini i svømmehallen trods det jeg er en gammel kone der har fået tre unger...så klart det giver mig selvtillid...'

Men altså, det er jo langt vigtigere at have et godt selvværd og det er da heldigvis kommet med...selvtillid er noget porøst noget som jeg ikke mener man skal bygge noget op på...

Anmeld

23. marts 2011

wamse

Min selvtillid sidder i det ydre, altså min skal, og mit selvværd er det indre i mig.........hmm ikke nemt at forklare, men det føles anderledes.

Min selvtillid svækkes helt klart af min ydre fremtoning, altså er jeg tilbøjelig til at give Malou Stella ret

Anmeld

23. marts 2011

Fenja09

Har svaret andet, da jeg synes at selvtillid er noget man har i sit "hoved" og så viser man det med krop og sjæl  

Anmeld

24. marts 2011

Pige2009

KaLee skriver:

I hovedet sgu da.... 

Helt enig Man skal ikke sætte sit lys under en skæppe!

Anmeld

24. marts 2011

NinaNymannMadsen

kroppen.

hovedsageligt er det dog hovedet.
men har det sådan at jeg er tilfreds med det jeg ser i spejlet, og det har jo noget at gøre med hvad man ser når man kikker på sig selv jo.
det sidder jo ik kun i hovedet hvertfald selvom man kan sætte sig selv i hovedet man ikke er køn og alt det der og det kan påvirke en og så høre man ikke på hvad andre siger om en. men derer jeg ligeglad så længe jeg selv er tilfreds med hvad jeg ser så er jeg godt tilfreds.

Anmeld

24. marts 2011

Dinna88

Hvorfor kan man kun trykke på en
Fysisk har jeg det super med mig selv - det ses meget på mig hvis jeg skal noget fint, at jeg så har det super med at jeg lægger en flot make-up, sætter håret og hopper i lækkert tøj! Og så har jeg det super med at jeg kan se godt ud, selvom jeg intet gør ud af mig selv.

Dog er min selvtillid også i min hjerne - jeg er ikke helt dum! Og i mine empatiske "evner", at jeg kan rumme andre, gerne hjælper, er en god kæreste osv. Så min selvtillid er lidt all over  

Anmeld

24. marts 2011

Anitta Kristiansen

min selvtillid fremtoner jeg gennem min krop. er ikke bange for at vise den, dog har jeg det ikke fedt med at sprede ben for lægen, men er sku godt tilfreds, intet der. men mit selvværd er inde i mig. i hjertet sjælen og min hjerne. som fortæller mig at jeg er god som jeg er. så kommer an på hvad du tænker.

den værste fjende er en selv. så elsk dig selv!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.