Graviditet og dårlig mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. marts 2011

Anonym trådstarter

Er det farligt eller normalt? Er i slutningen af 1. trimester og her til aften har jeg fået slem mavekneb og MEGET dårlig mave  Det vil slet ikke stoppe igen. Kan ikke tro det er noget jeg har spist, for har spist det samme som min kæreste, som intet fejler. Er det farligt, eller hvad kan det skyldes? Kan jeg stoppe det?

Havde ikke lige planlagt at bruge min aften på den måde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

serinasmor

mener først det er normalt helt i slutningen af graviditeten ... lyder til du har fået en maveinfluenza ... i seng med dig .. og husk masser af væske

god bedring

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

mener først det er normalt helt i slutningen af graviditeten ... lyder til du har fået en maveinfluenza ... i seng med dig .. og husk masser af væske

god bedring

Håber det går helt over snart, er begyndt at blive bedre allerede, så det var måske ikke så slemt som først antaget, måske skulle det bare ud  Men tusind tak for svaret!

Anmeld

23. marts 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Er det farligt eller normalt? Er i slutningen af 1. trimester og her til aften har jeg fået slem mavekneb og MEGET dårlig mave  Det vil slet ikke stoppe igen. Kan ikke tro det er noget jeg har spist, for har spist det samme som min kæreste, som intet fejler. Er det farligt, eller hvad kan det skyldes? Kan jeg stoppe det?

Havde ikke lige planlagt at bruge min aften på den måde!

Det har jeg også haft i 1. trimester, min mave opførte sig slet ikke normalt, og det gør den stadig ikke ....til tider! Tror bestemt ikke, at det er noget du skal bekymrer dig om, men er det generende for dig synes jeg da at du skal nævne det for lægen - har du dårlig mave trods jernpiller hver dag?

Jeg tager nemlig ikke jern hver dag fordi min mave går i stå, så jeg tager hver anden dag eller tredje dag i stedet. Jeg har fundet ud af at jeg kan give min mave lidt mere balance ved at styre jernpillerne sådan - både med dårlig mave og stoppet mave. Selvfølgelig har jeg perioder hvor det hele fungere fint, men ellers så bruger jeg ovenstående "metode"

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.