Nogen der ser Ånderne vender tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Maalene

nvm skriver:

NEEEEEJJJJ jeg tør sku ikke. synes ellers det dø spændende så noget

Ja, synes også det er mega spændende - var også lidt i tvivl om, om jeg nu skulle se det... Hehe...

Men svært og vide, om man kan stole på sådan noget i fjernsynet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Maalene

Louise mortil4 skriver:

ja selvfølgelig, sys det er vildt spændene

Ja, det er vildt, at det er sønnen, som tiltrækker dem

Anmeld

23. marts 2011

Louise mortil4

Maalene skriver:

Ja, det er vildt, at det er sønnen, som tiltrækker dem

ja, det må være lidt af en mundfuld at få både for mor og far men bestemt også for drengen

Anmeld

23. marts 2011

Maalene

*Sofie* skriver:

Synes ikk det er noget at råbe hurra for. Jeg plejer ellers at være skide bange for sårn noget...
Sidder her mutters alene i mørket mens svesken sover...

Er heller ikke så bange som jeg havde frygtet jeg ville være... Tror også den måde det er klippet sammen på, musikken og det gør, at det virker mere uhyggeligt end det egentlig er... Men meget spændende alligevel

Anmeld

23. marts 2011

nvm

Maalene skriver:

Ja, synes også det er mega spændende - var også lidt i tvivl om, om jeg nu skulle se det... Hehe...

Men svært og vide, om man kan stole på sådan noget i fjernsynet...

altså havde jeg en mand.. eller var sammen med nogen en veninde eller familie der skulle sove her, så havde jeg helt sikkert set det hehe total piveskid jeg er..

men ja det ikk sikkert at det er "ægte"...men ved jo aldrig, men tror på den slags kan ske i virkeligheden

Anmeld

23. marts 2011

Maalene

Louise mortil4 skriver:

ja, det må være lidt af en mundfuld at få både for mor og far men bestemt også for drengen

Ja for pokker... Er ikke sikker på, at jeg ville fortælle min søn det, hvis det var mig der var i deres sted...

Men selvfølgelig ikke nemt, når det nu bliver vist i fjernsynet...

Anmeld

23. marts 2011

B&J

Maalene skriver:

Arhh, hvor ærgerligt - men så er din nattesøvn reddet

Mens de filmer tænder og slukker lyset i rum, som ingen er i, og musikken bliver tændt i deres forretning, men anlægget er låst inde i et skab, som kun ejeren har nøglen til, og han står altså ude i butikken sammen med alle de andre... Gulp

desværre tror jeg slet ikke på sådan noget tror alt har en forklaring men mega spænde af kigge på

men håber da du får din natte søvn

Anmeld

23. marts 2011

Maalene

nvm skriver:

altså havde jeg en mand.. eller var sammen med nogen en veninde eller familie der skulle sove her, så havde jeg helt sikkert set det hehe total piveskid jeg er..

men ja det ikk sikkert at det er "ægte"...men ved jo aldrig, men tror på den slags kan ske i virkeligheden

Ser det også KUN fordi kæresten sidder ved siden af - ellers fik jeg ikke lukket et øje i nat

Ja, tror også der er mere imellem himmel og jord - og det virker meget oprigtigt det program, men derfor kan de jo godt tænde musikken, blinke med lyset osv. uden os seere ser det, bare for at gøre det lidt mere interessant

Anmeld

23. marts 2011

Maalene

B&J skriver:

desværre tror jeg slet ikke på sådan noget tror alt har en forklaring men mega spænde af kigge på

men håber da du får din natte søvn

Ja, stoler heller ikke så meget på det, eftersom det jo er tv, og de jo godt kan lege med lyset, musikken osv. for at skabe lidt bedre tv

Men skal nu nok få min nattesøvn - er ikke så uhyggeligt, som jeg havde frygtet

Anmeld

23. marts 2011

Louise mortil4

Maalene skriver:

Ja for pokker... Er ikke sikker på, at jeg ville fortælle min søn det, hvis det var mig der var i deres sted...

Men selvfølgelig ikke nemt, når det nu bliver vist i fjernsynet...

det tror jeg sgu jeg ville, drengen må føle sig noget anderledes hvis han kan de ting og mor og far sådan halvt giver udtryk for at de ikke tror på det eller bare ikke kommenterer det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.