besøg hos DP i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

DLM

Puha.... Så skal vi på besøg hos dagplejen i morn for første gang... min lille dreng er ved at blive stor han skal bare være en lille bebs igen, der har brug for sin mor. Men er meget spændt på hvad han synes om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Lone Jakobsen

er sikker på at det kommer til at gå godt

Anmeld

24. marts 2011

DLM

nutche skriver:

er sikker på at det kommer til at gå godt

det tror jeg da bestemt også det gør glæder mig og så alligevel ikke helt

Anmeld

24. marts 2011

Lone Jakobsen

DLM skriver:

det tror jeg da bestemt også det gør glæder mig og så alligevel ikke helt

helt naturligt at ha det sådan jeg har haft det på samme måde med alle mine

Anmeld

24. marts 2011

DLM

nutche skriver:

helt naturligt at ha det sådan jeg har haft det på samme måde med alle mine

rart at vide man ikke er ene om at have det sådan men mine bekymringer var helt unødvendige hun var bare fantastisk sød, hun kunne være mormor nr2 sådan virkede hun på ham hehe. hun skulle ha så mange nysser og kram af ham og han fik lige så mange igen de klikkede bare så godt

Anmeld

24. marts 2011

Lone Jakobsen

DLM skriver:

rart at vide man ikke er ene om at have det sådan men mine bekymringer var helt unødvendige hun var bare fantastisk sød, hun kunne være mormor nr2 sådan virkede hun på ham hehe. hun skulle ha så mange nysser og kram af ham og han fik lige så mange igen de klikkede bare så godt

åh hvor dejligt at det gik godt jeg har selv haft et kontakt besøg hvor jeg bare blev kysset inden for den første time så er man solgt på stedet

Anmeld

24. marts 2011

DLM

nutche skriver:

åh hvor dejligt at det gik godt jeg har selv haft et kontakt besøg hvor jeg bare blev kysset inden for den første time så er man solgt på stedet

nurh det er bare så sødt når de er så glade for en og det er jo bare super når det er en de skal være ved det meste af dagen.

Anmeld

24. marts 2011

Lone Jakobsen

DLM skriver:

nurh det er bare så sødt når de er så glade for en og det er jo bare super når det er en de skal være ved det meste af dagen.

ja det er altså bare så dejligt. ens hjerte bliver jo blødt som smør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.