Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha.... Så skal vi på besøg hos dagplejen i morn for første gang... min lille dreng er ved at blive stor han skal bare være en lille bebs igen, der har brug for sin mor. Men er meget spændt på hvad han synes om det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
er sikker på at det kommer til at gå godt
nutche skriver: er sikker på at det kommer til at gå godt
det tror jeg da bestemt også det gør glæder mig og så alligevel ikke helt
DLM skriver: det tror jeg da bestemt også det gør glæder mig og så alligevel ikke helt
helt naturligt at ha det sådan jeg har haft det på samme måde med alle mine
nutche skriver: helt naturligt at ha det sådan jeg har haft det på samme måde med alle mine
rart at vide man ikke er ene om at have det sådan men mine bekymringer var helt unødvendige hun var bare fantastisk sød, hun kunne være mormor nr2 sådan virkede hun på ham hehe. hun skulle ha så mange nysser og kram af ham og han fik lige så mange igen de klikkede bare så godt
DLM skriver: rart at vide man ikke er ene om at have det sådan men mine bekymringer var helt unødvendige hun var bare fantastisk sød, hun kunne være mormor nr2 sådan virkede hun på ham hehe. hun skulle ha så mange nysser og kram af ham og han fik lige så mange igen de klikkede bare så godt
åh hvor dejligt at det gik godt jeg har selv haft et kontakt besøg hvor jeg bare blev kysset inden for den første time så er man solgt på stedet
nutche skriver: åh hvor dejligt at det gik godt jeg har selv haft et kontakt besøg hvor jeg bare blev kysset inden for den første time så er man solgt på stedet
nurh det er bare så sødt når de er så glade for en og det er jo bare super når det er en de skal være ved det meste af dagen.
DLM skriver: nurh det er bare så sødt når de er så glade for en og det er jo bare super når det er en de skal være ved det meste af dagen.
ja det er altså bare så dejligt. ens hjerte bliver jo blødt som smør
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128