Bugaboo cameleon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Asa

Hej

Jeg overvejer at skifte min Stokke xplory ud med en bugaboo cameleon, men kan ikke finde de rette oplysinger om liggemår o.s.v så er dr nogen der har en cameleon der kan fortælle mig lidt om den? og jeg finder heller ikke mange forhandlere, kun arvingen.dk så ved i om nogle andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

anne1981

Hej, ring til arvingen fysiske butik på 35466972. De ved alt om Bugaboo da det er den eneste vogn de sælger og har solgt i mange år.Vh anne

Anmeld

26. december 2011

Saka

Asa skriver:

Hej

Jeg overvejer at skifte min Stokke xplory ud med en bugaboo cameleon, men kan ikke finde de rette oplysinger om liggemår o.s.v så er dr nogen der har en cameleon der kan fortælle mig lidt om den? og jeg finder heller ikke mange forhandlere, kun arvingen.dk så ved i om nogle andre?

Heved godt det længe siden du har skrevet men har selv en stokke og overvejer nemlig selv at sælge den ìg få en bugaboo. må j høre hvorfor du ville skifte?

Anmeld

26. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

26. december 2011

Mille83

Asa skriver:

Hej

Vi har en bugaboo cameleon, hvad vil du vide? 

Anmeld

26. december 2011

Saka

Mille83 skriver:

Vi har en bugaboo cameleon, hvad vil du vide? 

Jeg vil gerne vide om den kurv der er forneden er en stor en? Altså kan man have en del i den hvis man er ude af handle?

Anmeld

26. december 2011

Mille83

Saka skriver:

Jeg vil gerne vide om den kurv der er forneden er en stor en? Altså kan man have en del i den hvis man er ude af handle?

Det kommer an på hvad en del er 

Men der kan godt ligge et par Liter mælk og nogle små ting? 

Anmeld

26. december 2011

Albatrods.

Jeg har netop skiftet til en bugaboo cameleon og den er så fin altså, färst og fremmest er den vildt praktisk eftersom den kan klappes sammen til ingenting, overdel kan anvendes som lift - de kan ca. ligge i overdel til 8-9 mdr. og klapvogns delen syntes jeg også er laekker. man kan justerer remmen så den er siddende eller ligge den helt fladt så de kan sagtens sove i klapvognsdelen. (: mener at liggemålet er 88.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.