Sparer I op..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sparer du op??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.201 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. oktober 2008

Honningblomst

Inspireret fra en anden tråd, så ville jeg høre om I sparer op???

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

SaNiNa

Ja det gør vi... vi sætter et fast beløb ind hver månede og hvis der lige er lidt overskud ryger det osse ind op opsparingen...

Sanne

Anmeld

16. oktober 2008

fam.4xc

kan ik svarer De sidste mange måneder har der ik været noget at spare op af da jeg er på barsels dagpenge, men det vender heldigvis snart!
Men ja ellers gør vi - vi havde selv sparet op til vores bryllup f.eks

Anmeld

16. oktober 2008

Skovurt

Ja, det gør vi.
Jeg sætter fast 200 kr ind på en opsparing til mig selv - dvs det er den jeg køber julegaver, vintertøj, sommertøj - what-ever - for hvis ikke jeg lige finder råd ud af min almindelige konto når de ting skal købes.
Det er ikke meget jeg sætter ind - men det er også bare sådan lige en ekstra sikring for at vide at der altså er noget at "falde tilbage på" hvis øknomien er lidt stram - eller sågar hvis der skulle ske et eller andet uforudset.

Min kæreste har også en opsparing - han bruger dog ikke sin på samme måde, men han smider et større beløb ind når han finder råd til det - og så ved han at de står der, hvis han/vi skulle få brug for dem.

Derudover har vi vores søns børneopsparing - som jo selvfølgelig ikke er penge vi kan røre.

Anette

Anmeld

16. oktober 2008

Mathilde

Ja jeg har lidt penge liggende til uforudsete udgifter, men jeg har ikke en opsparingskonto, da jeg er på kontanthjælp og i princippet ikke må spare penge op...

Anmeld

16. oktober 2008

Heidi.

Eva skriver:

Inspireret fra en anden tråd, så ville jeg høre om I sparer op???

Knus Eva.

JA!!

Anmeld

16. oktober 2008

lonemus

Ja, vi sætter en god portion penge tilside hver måned - både til dårlige tider, men også til at købe nogle lidt større ting.

Lone

Anmeld

16. oktober 2008

Balderson

Ja, jeg sætter penge ind på opsparingen hver mdr...

Anmeld

16. oktober 2008

MorCamilla

Ja vi spare på 1000 kr til vores konto og 200 til Mikkels børneopsparing hver måned...

Anmeld

16. oktober 2008

Kvindemin

Desværre ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.