Ikke ny - men tid til at fortælle om mig selv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Tina&Laura

Hej piger.
Ja jeg har jo egentlig været her inde i lige over 6 måneder, men jeg har aldrig rigtig fået fortalt om mig selv :-)

Jeg hedder Tina Albæk, jeg er 21 år gammel - forlovet med Daniel, som jeg har Laura sammen med. Laura er fra d. 17. september 2010.

Jeg er født og opvokset i Nordjylland (mellem Randers & Aalborg) sammen med min mor og to mindre søstre. Min far flyttede vi fra da jeg var 11 år gammel. Han er alkoholiker og har været ekstrem syg i den forbindelse.

Jeg selv har været ude i et misbrug af stoffer og har været fuldstændig clean i over 1½år nu! Af egen fri vilje - hvorefter jeg mødte Daniel, sendt fra himlen .. Af frygt for mine daværende venner i narko-miljøet valgte jeg at flytte ned til Daniel i Kolding og starte på en ny.
Laura var bestemt ikke planlagt, men 100 procent velkommen. 

I forbindelse med at jeg valgte alle mine daværende venner fra i narko-miljøet fra, flyttede til Kolding og blev gravid har der selvfølgelig været mange op - og nedture.

Det var bare sådan lidt kort om mig - dejligt at være her og følge jeres dejlige unge, graviditeter og brændende ønsker !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

N1

Tina&Daniel skriver:

Hej piger.
Ja jeg har jo egentlig været her inde i lige over 6 måneder, men jeg har aldrig rigtig fået fortalt om mig selv :-)

Jeg hedder Tina Albæk, jeg er 21 år gammel - forlovet med Daniel, som jeg har Laura sammen med. Laura er fra d. 17. september 2010.

Jeg er født og opvokset i Nordjylland (mellem Randers & Aalborg) sammen med min mor og to mindre søstre. Min far flyttede vi fra da jeg var 11 år gammel. Han er alkoholiker og har været ekstrem syg i den forbindelse.

Jeg selv har været ude i et misbrug af stoffer og har været fuldstændig clean i over 1½år nu! Af egen fri vilje - hvorefter jeg mødte Daniel, sendt fra himlen .. Af frygt for mine daværende venner i narko-miljøet valgte jeg at flytte ned til Daniel i Kolding og starte på en ny.

I forbindelse med at jeg valgte alle mine daværende venner fra i narko-miljøet fra, flyttede til Kolding og blev gravid har der selvfølgelig været mange op - og nedture.

Det var bare sådan lidt kort om mig - dejligt at være her og følge jeres dejlige unge, graviditeter og brændende ønsker !

"velkommen" hvis man kan sige det sådan 

Og hvor er du sej du er kommet ud af dit misbrug  Virkelig godt gået.

Anmeld

24. marts 2011

Tina&Laura

NO skriver:

"velkommen" hvis man kan sige det sådan 

Og hvor er du sej du er kommet ud af dit misbrug  Virkelig godt gået.

Mange tak  

Anmeld

24. marts 2011

Trine89

Livet i Nordjylland har aldrig været nemt. kender det kun alt for godt  

kender lidt af din historie (har jo trods alt kendt dig IRL lidt tid) og jeg syntes det er SÅ fedt at du er kommet ud på den anden side  med en andne form for livs glæde og lykke

Anmeld

24. marts 2011

Ullaen

Hvor er det flot at du er kommet "videre" og endda tør fortælle om det  

Anmeld

24. marts 2011

LRJ

Tina&Daniel skriver:

Hej piger.

Hvor er det bare flot du er kommet ud af misbrug og velkommen til hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.