Ikke ny - men tid til at fortælle om mig selv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Tina&Laura

Hej piger.
Ja jeg har jo egentlig været her inde i lige over 6 måneder, men jeg har aldrig rigtig fået fortalt om mig selv :-)

Jeg hedder Tina Albæk, jeg er 21 år gammel - forlovet med Daniel, som jeg har Laura sammen med. Laura er fra d. 17. september 2010.

Jeg er født og opvokset i Nordjylland (mellem Randers & Aalborg) sammen med min mor og to mindre søstre. Min far flyttede vi fra da jeg var 11 år gammel. Han er alkoholiker og har været ekstrem syg i den forbindelse.

Jeg selv har været ude i et misbrug af stoffer og har været fuldstændig clean i over 1½år nu! Af egen fri vilje - hvorefter jeg mødte Daniel, sendt fra himlen .. Af frygt for mine daværende venner i narko-miljøet valgte jeg at flytte ned til Daniel i Kolding og starte på en ny.
Laura var bestemt ikke planlagt, men 100 procent velkommen. 

I forbindelse med at jeg valgte alle mine daværende venner fra u narko-miljøet fra, flyttede til Kolding og blev gravid har der selvfølgelig været mange op - og nedture.

Det var bare sådan lidt kort om mig - dejligt at være her og følge jeres dejlige unge, graviditeter og brændende ønsker !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Kofoed.

Det er da noget af et spring du tog, gætter mig til, at det ikke altid har være lige nemt, både at stoppe og flytte.  for du kunne og tillykke med de 1½ år.

Jamen "velkommen" på siden 

Tillykke med lille pigen.

Og velkommen til kolding, selvom det er over et år forsinket

Anmeld

24. marts 2011

Tina&Laura

Kofoed33 skriver:

Det er da noget af et spring du tog, gætter mig til, at det ikke altid har være lige nemt, både at stoppe og flytte.  for du kunne og tillykke med de 1½ år.

Jamen "velkommen" på siden 

Tillykke med lille pigen.

Og velkommen til kolding, selvom det er over et år forsinket

KÆMPE STORT SPRING! Men det er det bedste jeg har gjort for mig selv - nogensinde!

Jeg takker og bukker.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.