Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er faldet pladask for denne her (dyre!) jakke til datteren på 21 mdr..... http://zikzakzebra.dk/boernetoej-454/danefae-422/overtoej-regntoej-479/danefae-wilma-jakke-stribet-12693.html
Synes den virker rigtg lækker, har i erfaringer med Danefæ jakkerne?
Havde egentlig tænkt mig forårsjakken skulle være en Mini A ture anorak, men synes det er upraktisk at hætten ikke kan tages af..
Hvor store køber i forårsjakkerne? Tænker på hvor meget vosker sådan nogle små pus på en sæson? Er det ok at begynde på opsmøgede ærmer, for der skal vel være plads til en fleece inden under ikke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GUSO skriver: Jeg har købt en miniature til Sofie og der kan hætten tages af.. Kender ikke til danefæ jakker, men har dænefæ bukser og bluser og det er altså lækkert tøj..
Jeg har købt en miniature til Sofie og der kan hætten tages af.. Kender ikke til danefæ jakker, men har dænefæ bukser og bluser og det er altså lækkert tøj..
Det er også mit indtryk, at det er god kvali! På Mini A ture jakken i str 2 år kunne den ikke tages af, men det kunne den vidst på de små størrelser. Synes det er rart hvis den kan tages af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128