idéer til tøseaften søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.354 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

LilleMor10

Hej tøser.

her om et par uger skal jeg være vært for en stor tøse aften med dildo party og det hele, og det kraver jo et lækkert måltid.

har i nogle idéer til en forholdsvis nem og lækker hovedret ? gerne lidt tøset og så må det også gerne se lækkert ud ? 

og nu når jeg er ved det. evt lidt inspiration til nogle aktiviteter ?

vi bliver ca 15 tøser, i alderen 18 - 29 og de fleste af os har børn der hjemme 

håber på nogle gode inputs. på forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Worldwide

Rigtig lækker og meget nem ret - Pikantost kylling svøbt i bacon med couscoussalat og groft brød -MUMS! Omdet ser lækkert ud er vel op til hver enkel og bedømme:p

Eller, dampet laks med bagte rodfrugter og flute?

Anmeld

23. marts 2011

LilleMor10

Mileva skriver:

Rigtig lækker og meget nem ret - Pikantost kylling svøbt i bacon med couscoussalat og groft brød -MUMS! Omdet ser lækkert ud er vel op til hver enkel og bedømme:p

Eller, dampet laks med bagte rodfrugter og flute?

lyder rigtig lækkert. ! det ville jeg helt sikkert tage til overvejelse. hvordan gør man med kyllingen ? 

Anmeld

23. marts 2011

Worldwide

LilleMor10 skriver:

lyder rigtig lækkert. ! det ville jeg helt sikkert tage til overvejelse. hvordan gør man med kyllingen ? 

Beregn et bryst pr mand.

Spræt brystet op og fyld med pikantost - helst non-light, giver lidt mere smag. Pak brystet ind i bacon og bag det i ovnen indtil baconen er semi sprød. 180grader i en 30-45 min.(afhænger MEGET af din ovn )

Couscoussalat:

Lav couscousen som vist på pakken, snit forskellige grønsager ( sqaush, aubergine, gulerod, evt rødløg steges af på panden med salt og peber)evt peberfrugt, cherry tomater, majs, sugar snaps, forårsløg eller hvad du nu godt kan lide. Bland det hele(Kan godt tage lidt tid at få det blandet godt med couscousen, men fat mod) Hæld det i en gryde og bland grøn pesto i det og lad det varme op. kan serveres både varm og kold.

Evt server en råkost salat til - gulerod, æble, rosin og citronsaft og groftbrød.

Skal lige sige det mætter rigtig godt! Og smager himmelsk

Anmeld

23. marts 2011

PernilleB

LilleMor10 skriver:

Hej tøser.

her om et par uger skal jeg være vært for en stor tøse aften med dildo party og det hele, og det kraver jo et lækkert måltid.

har i nogle idéer til en forholdsvis nem og lækker hovedret ? gerne lidt tøset og så må det også gerne se lækkert ud ? 

og nu når jeg er ved det. evt lidt inspiration til nogle aktiviteter ?

vi bliver ca 15 tøser, i alderen 18 - 29 og de fleste af os har børn der hjemme 

håber på nogle gode inputs. på forhånd tak 

hehe, vi kan efterligne ea og lave bid til bolle... og bare lave det med bid til pølse..

vi kan lege, hvem kan hurtigst får mest tøj af en anden med tænderne..??

og mad maden... en lækker sprød salat med pinjekerne og nekteriner hvis man kan få dem... den smager skide godt...

uhh, og til champangen skal vi have jordbær... hihi til når vi skal nyde... noget.... udsigten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.