Jeg måtte desværre, efter vejledning fra min SP, melde min veninde til kommunen i dag. Gjorde det anonymt, og har det dælme skidt over det, men har jo kun gjort det af omsorg for deres lille familie.
Hun er ved at bryde sammen, og er psykisk syg, hun hra været indlagt på psykiastrisk efter de fik deres barn, og barnet skal i en alder af 2½ måned i dagpleje, da hun ikke kan passe det, der er ydermere snak om ekstra hjælp i aften og nattetimerne, men de har endnu ikke fundet en løsning. Der har været snak om barnet skulle fjernes, og efter hun bekendtgjorde hun nu også havde selvmordstanker, og virkelig følte sig presste, følte jeg, at jeg blev nød til at gøre noget.
Nu sidder jeg bare med så dårlig smag i munden, var det nu det rigtige, tager kommunen overhovedet min anonyme anmeldelse alvorligt, og hjælper den lille familie, bliver hun sur, og finder hun mon ud af det vra mig, og hvis hun gør frygter jeg jo hun skal blive så vred at hun vil lave hævnaktioner på mig, og bla melde mig til kommunen som hævn (ikke unormalt for hendes type af psykiatrisk diagnose)
Følte bare jeg måtte gøre noget, da hendes tilstand bla påvirker barnets søvn og udvikling
håber dælme jeg har gjort det rigtige, og at det er det hele værd, så både hun og manden og deres lille baby kan få hjælp, både for deres skyld men specilt også for det stakkels barns skyld 
Måtte bare ud med det 
Anmeld