Meldt til kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg måtte desværre, efter vejledning fra min SP, melde min veninde til kommunen i dag. Gjorde det anonymt, og har det dælme skidt over det, men har jo kun gjort det af omsorg for deres lille familie.

Hun er ved at bryde sammen, og er psykisk syg, hun hra været indlagt på psykiastrisk efter de fik deres barn, og barnet skal i en alder af 2½ måned i dagpleje, da hun ikke kan passe det, der er ydermere snak om ekstra hjælp i aften og nattetimerne, men de har endnu ikke fundet en løsning. Der har været snak om barnet skulle fjernes, og efter hun bekendtgjorde hun nu også havde selvmordstanker, og virkelig følte sig presste, følte jeg, at jeg blev nød til at gøre noget.

Nu sidder jeg bare med så dårlig smag i munden, var det nu det rigtige, tager kommunen overhovedet min anonyme anmeldelse alvorligt, og hjælper den lille familie, bliver hun sur, og finder hun mon ud af det vra mig, og hvis hun gør frygter jeg jo hun skal blive så vred at hun vil lave hævnaktioner på mig, og bla melde mig til kommunen som hævn (ikke unormalt for hendes type af psykiatrisk diagnose)

Følte bare jeg måtte gøre noget, da hendes tilstand bla påvirker barnets søvn og udvikling

håber dælme jeg har gjort det rigtige, og at det er det hele værd, så både hun og manden og deres lille baby kan få hjælp, både for deres skyld men specilt også for det stakkels barns skyld

Måtte bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Mig med maven

JA! hun bliver sur hvis hun finder ud af det (tror jeg).

Men jeg vil sige at det har gjort det 100% rigtige. Du kan være meget stolt af dig selv! Du gør det alle har pligt til at gøre, men alt for mange ikke tør at gøre!

SEJT!

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Mig med maven skriver:

JA! hun bliver sur hvis hun finder ud af det (tror jeg).

Men jeg vil sige at det har gjort det 100% rigtige. Du kan være meget stolt af dig selv! Du gør det alle har pligt til at gøre, men alt for mange ikke tør at gøre!

SEJT!

Tusind tak, hjælper lidt, er jo ikke for at gøre hende noget ondt jeg gjorde det, kun for at hjælpe og af omsorg for familien, da jeg jo bare ønsker dem det bedste.

Anmeld

23. marts 2011

wamse

Synes bestemt du har gjort det eneste rigtige, barnets tarv er fem for alt

Anmeld

23. marts 2011

miinimeal

du skal ikke have dårlig samvittighed sleeet ikke, du har hjulpet et lille barn som ingen ting kan sige men du hjælper.

havde gjort det samme som dig,

og ja hun bliver nok sur og ked af det, men ved du hvad, når hun kommer på den anden side kan hun nok se at det var det rigtige at gøre,

kæmpe kram til dig

Anmeld

23. marts 2011

Kruse90

jeg syntes det var det helt rigtige valg du tog

Anmeld

23. marts 2011

eElak

Du har gjort det HELT rigtige!!! 

Surt hvis din veninde bliver sur, men når hun forhåbentlig kommer om på den anden side af alt det her, så vil hun være dig taknemmelig - i hvert fald på sit barns vegne.. og barnet er det vigtigste her!! 

og det er kun hvis hun skulle gennemskue det.. 

Anmeld

23. marts 2011

Sildefisk

KaLee skriver:

Du har gjort det HELT rigtige!!! 

Surt hvis din veninde bliver sur, men når hun forhåbentlig kommer om på den anden side af alt det her, så vil hun være dig taknemmelig - i hvert fald på sit barns vegne.. og barnet er det vigtigste her!! 

og det er kun hvis hun skulle gennemskue det.. 

Helt enig

Anmeld

23. marts 2011

DLM

Ja du gjorde det helt rigtige det er selvfølgelig ikke rart at melde sin veninde, men det er jo barnet der skal tænkes på først og fremest. Du skal ikke havde dårlig samvittighed over at have gjort noget godt for den lille.

Anmeld

23. marts 2011

millesofie

Anonym skriver:

Jeg måtte desværre, efter vejledning fra min SP, melde min veninde til kommunen i dag. Gjorde det anonymt, og har det dælme skidt over det, men har jo kun gjort det af omsorg for deres lille familie.

Hun er ved at bryde sammen, og er psykisk syg, hun hra været indlagt på psykiastrisk efter de fik deres barn, og barnet skal i en alder af 2½ måned i dagpleje, da hun ikke kan passe det, der er ydermere snak om ekstra hjælp i aften og nattetimerne, men de har endnu ikke fundet en løsning. Der har været snak om barnet skulle fjernes, og efter hun bekendtgjorde hun nu også havde selvmordstanker, og virkelig følte sig presste, følte jeg, at jeg blev nød til at gøre noget.

Nu sidder jeg bare med så dårlig smag i munden, var det nu det rigtige, tager kommunen overhovedet min anonyme anmeldelse alvorligt, og hjælper den lille familie, bliver hun sur, og finder hun mon ud af det vra mig, og hvis hun gør frygter jeg jo hun skal blive så vred at hun vil lave hævnaktioner på mig, og bla melde mig til kommunen som hævn (ikke unormalt for hendes type af psykiatrisk diagnose)

Følte bare jeg måtte gøre noget, da hendes tilstand bla påvirker barnets søvn og udvikling

håber dælme jeg har gjort det rigtige, og at det er det hele værd, så både hun og manden og deres lille baby kan få hjælp, både for deres skyld men specilt også for det stakkels barns skyld

Måtte bare ud med det

ja det lyder som om du har gjordt det rigtige

stol på din beslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.