Hej de damer.
Det er ved at være lang tid siden jeg har givet en update herfra, så det kan jeg jo passende gøre nu 
Vi sluttede jo 2010 og startede 2011, til turbulent - Men sikke da en masse der er sket.
Lasse og jeg gik fra hinanden i slutningen af 2010. Jeg var knust - Sådan HELT knust, og troede ALDRIG jeg skulle komme igennem det brud.
Derudover blev jeg også overfaldet, Emil blev overfaldet i klapvognen, jeg smadrede min minisk og mit og Lasses brud endte ud i bla. psykisk terror og hvad der dertilhører - Det hele resulterede i at min angst blev værre, og jeg blev overfaldet af angstanfald konstant, og uden grund!
Det hele var bare noget værre l**t!
Jeg var HELT NEDE i kulkælderen, og kunne slet ikke se lyset for enden af tunellen. Det tog mig 3 mdr. at komme op derfra 
Men hey - Nu er alt jo fantastisk, og jeg kunne ikke bede om mere.
Som nogen af jer ved har jeg taget den beslutning at rykke alt op med rødder. - Emil og jeg flytter til Aalborg, og jeg GLÆDER MIG!!
Derudover er jeg også begyndt at læse igen, og sørme så om jeg ikke allerede har scoret et 10-tal og et 12-tal!!!
Jaja, jeg praler - jeg ved det godt - men jeg er dælme også stolt, af mig selv! 
Jeg har samtidig tabt mig næsten 20 kilo, på 3 mdr. og har fået den største selvtillid - Altså ro på, ikke sådan at jeg går og flotter mig, og tror a jeg er smukkere end alle andre, MEN jeg er lige pludselig nu på ligefod med alle andre, og hvor er det dog skønt! 
Emil har det bare skønt! Det var svært for ham at vænne sig til at Lasse ikke skulle komme mere - Især i starten kaldte han meget på ham, når han var ked.
Det dukker stadig op indimellem. Ikke så meget når han er ked, men nogen gange kan han godt komme til lige at kalde på Lasse, når han står ved terasse-døren (Det var der Lasse plejede at komme ind) - Men så griner han lidt efter og siger "eeeej!!", og så er den pot ude 
Hans sprog er blevet SÅ flot, og han bliver mere og mere selvstændig hver dag - Hvor går det altså hurtigt! 
Nå men alt i alt har vi det helt igennem fantastisk, i det lille hjem, og jeg håber det samme for jer andre.
Må lykken tilsmile jer alle

Slutter lige af med en smule billeder af min den dejligste i hele verden!
Mette, som skal tilbage til sine lektier! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld