:d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

mor-til-en-dejlig-baby

jeg skal ikke nogen steder hen med dette spørgsmål .. bare ren nysgerrighed!

men jeg er i 21+0 uger, hvor stort regner man med den lille ca er i 21 uge? eller vokser de vidt forskellige fra uge 20 af eller hvordan? fik afvide af hende der scannede mig at man plejer sige barnet er samme lænde som den antal uge man er i!? og vokser barnet ikke hurtiger i 22 uge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

birthee

Hvis du går ind og opretter din termin under din profil/børn, vil der være sådan en kalender der følger hvor langt du er henne

Anmeld

23. marts 2011

mor-til-en-dejlig-baby

birthee skriver:

Hvis du går ind og opretter din termin under din profil/børn, vil der være sådan en kalender der følger hvor langt du er henne

der er så bare det at der står en masse forskelligt fra sider til sider, så synes ikke rigtig det kan gøre mig klogere.

Anmeld

23. marts 2011

Tina&Laura

den-lykkeligste skriver:

jeg skal ikke nogen steder hen med dette spørgsmål .. bare ren nysgerrighed!

men jeg er i 21+0 uger, hvor stort regner man med den lille ca er i 21 uge? eller vokser de vidt forskellige fra uge 20 af eller hvordan? fik afvide af hende der scannede mig at man plejer sige barnet er samme lænde som den antal uge man er i!? og vokser barnet ikke hurtiger i 22 uge?

Jeg fulge tyderligt med her;  http://www.libero.dk/Pages/Pregnant/CalendarDefault.aspx?id=2752 da jeg var gravid! Super god side - og hyggelig!

Anmeld

23. marts 2011

birthee

den-lykkeligste skriver:

der er så bare det at der står en masse forskelligt fra sider til sider, så synes ikke rigtig det kan gøre mig klogere.

Nu tænkte jeg lige på hvis du gjorde det herinde på baby.dk - det har i hvert fald passet godt på mig... ellers er libero.dk god... eller bogen graviditet uge for uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.