Jobsamtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. oktober 2008

Skovurt

Puh, har lige været til jobsamtale...

Egentlig en rigtig lækker samtale, i et rigtigt lækkert hus - (og ja, jeg fortsætter) med nogle rigtig dejlige personer... men... sgu svært lige at aflæse deres mening om hele situationen

Jeg håber jo at jeg får det tilbudt - da det selvfølgelig er et job jeg gerne vil; men jeg tror sgu det bliver et nej - følte lidt at hun tricksede mig - men sådan har man det vist egentlig altid bagefter - har man ikke?

Nå, men de ville i hvert fald ringe i eftermiddag med svar - så... håber da selvfølgelig lidt.
- påtrods af at det kun er 32 timer, og min økonomi siger mig at jeg gerne ville have 37.

Anette
- som heldigvis har et tilbud om samtale et andet sted på tirsdag i baghånden - det er desværre bare kun 30 timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

fam.4xc

ej hvor spændende, hvor og hvad er det for noget??

Krydser fingre for dig og jo det er altid lige svært at vide hvad man skal tænke bagefter

Anmeld

16. oktober 2008

Skovurt

fam.4xc skriver:

ej hvor spændende, hvor og hvad er det for noget??

Krydser fingre for dig og jo det er altid lige svært at vide hvad man skal tænke bagefter

Hov, nå ja... det var da måske egentlig nogle meget gode detaljer at have haft med

Det er en pædagogstilling i en vuggestue... en ret ny en - som startede i marts måned i år.
Det er ude i Ørestad - så rent faktisk kun lige 5 minutter herfra - på gåben. (tiltalende...)

Men ja - det er lidt som med eksamen - jeg har altid svært ved at greje min mavefølelse bagefter - og synes egenlig tit jeg bliver "snydt" når svaret så kommer

Anette

Anmeld

16. oktober 2008

Honningblomst

Chrautwald skriver:

Egentlig en rigtig lækker samtale, i et rigtigt lækkert hus - (og ja, jeg fortsætter) med nogle rigtig dejlige personer... men... sgu svært lige at aflæse deres mening om hele situationen

Jeg håber jo at jeg får det tilbudt - da det selvfølgelig er et job jeg gerne vil; men jeg tror sgu det bliver et nej - følte lidt at hun tricksede mig - men sådan har man det vist egentlig altid bagefter - har man ikke?

Nå, men de ville i hvert fald ringe i eftermiddag med svar - så... håber da selvfølgelig lidt.
- påtrods af at det kun er 32 timer, og min økonomi siger mig at jeg gerne ville have 37.

Anette
- som heldigvis har et tilbud om samtale et andet sted på tirsdag i baghånden - det er desværre bare kun 30 timer

Krydser fingre for dig... og jeg synes jo det er vanvittig mange timer..

Anmeld

16. oktober 2008

Skovurt

Eva skriver:

Chrautwald skriver:

Anette

Krydser fingre for dig... og jeg synes jo det er vanvittig mange timer..

Ja, det er også mange timer... og hvis jeg skulle se helt bort fra økonomien så ville det passe mig fint med et par timer mindre også... men så kan vores liv altså ikke hænge sammen - uden gæld, og det vælger jeg så at prioritere. Tilgengæld ligger vores søns dagpleje tæt på - og faktisk klods op af fars arbejde - så vi kan bringe og hente uden for meget "spild tid" - og kan derfor godt have dejligt meget tid med ham, selvom vi begge har arbjede.

Anette

Anmeld

16. oktober 2008

twinboys

Pøj pøj pøj... Krydser fingre for dig.

Majbritt

Anmeld

16. oktober 2008

Mathilde

Ih hvor spændende
Jeg skal nok krydse fingre for at du får det

Anmeld

16. oktober 2008

MorCamilla

Hvor bliver det spændende. Jeg håber at du får det...

Knus fra Camilla.

Anmeld

16. oktober 2008

Skovurt

Tak for jeres krydsede fingre tøser...

Jobbet er i hus - de har lige haft ringet
Skal hente papirer og div dernede på onsdag, og så starter jeg ellers pr. 1/11 (eller... mandag d. 3/11 bliver det jo så76.gif

skønt... så nu vil jeg skynde mig ned til dagplejeren og hente min søn

Anette

Anmeld

16. oktober 2008

Munder

Tillykke, hvor fedt

Super, når du følte det var et godt sted for dig

Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.