Man behøver ikke kede sig :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

kiwifrugten

Kedet mig faktisk så jeg fik lyst til at putte tapet på min dør ind mod stuen da jeg køre lime grøn stil med råhvid så syntes jeg det passede godt sammen.

Ligger lige lidt billeder ind så i kan se det :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Kruse90

h jeg vil gerne se billeder
Det lyder super spændende

Anmeld

23. marts 2011

kiwifrugten

kiwifrugten skriver:

Kedet mig faktisk så jeg fik lyst til at putte tapet på min dør ind mod stuen da jeg køre lime grøn stil med råhvid så syntes jeg det passede godt sammen.

Ligger lige lidt billeder ind så i kan se det :-D

så kom de

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2011

kiwifrugten

Kruse90 skriver:

h jeg vil gerne se billeder
Det lyder super spændende

Så er de inde :-D

Anmeld

24. marts 2011

kiwifrugten

I  dag tager jeg den anden dør hehe

Anmeld

24. marts 2011

Giraffen

kiwifrugten skriver:

I  dag tager jeg den anden dør hehe

Nu spørger jeg måske evigt dumt mht døren (som i øvrigt er møg sej!) er det en dør uden håndtag og nøglehul? Eller er det en del af processen?

Anmeld

24. marts 2011

kiwifrugten

Giraffen skriver:

Nu spørger jeg måske evigt dumt mht døren (som i øvrigt er møg sej!) er det en dør uden håndtag og nøglehul? Eller er det en del af processen?

Haha tak skal du ha ja den blev virkelig cool

Og du spørger ikke dumt nej, men det var fordi jeg lavede den sent i aftes og da vævklistret lige skulle tørre så ville jeg ikke stå og fumle med det. Men der er både håndtag og nøglehul som kommer frem i døren i dag når håndtaget blir sat på hehe  og så skære jeg nøgle hullet fri

Anmeld

24. marts 2011

Giraffen

kiwifrugten skriver:

Haha tak skal du ha ja den blev virkelig cool

Og du spørger ikke dumt nej, men det var fordi jeg lavede den sent i aftes og da vævklistret lige skulle tørre så ville jeg ikke stå og fumle med det. Men der er både håndtag og nøglehul som kommer frem i døren i dag når håndtaget blir sat på hehe  og så skære jeg nøgle hullet fri

skide smart 

Tror min kæreste ville græmme sig hvis jeg satte blomstertapet på vores døre - meeeen når vi engang får vores eget kan det på ingen måde udelukkes, for hold op hvor det giver et skud energi til sådan et rum du må da endeligt lige lægge flere billeder op, med hul og håndtag

Anmeld

24. marts 2011

kiwifrugten

Det gør det nemlig

Rummet blir helt frisket op. Man kan jo få mange forskellige slags tapeter i en masse stil arter. Min mor har butik i Kolding hvor hun sælger en masse fed tapet.

Du kan evt tjekke min profil ud, der er der masser af billeder med tapet. Har endda puttet tapet på mit køleskab og mine køkkenfliser hehe :-D

Og på hylder og skabe :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.