Tilskud til div. behandlinger ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

LilleMor10

Hej alle sammen. 

Er der nogen af jer der ved om man på en eller anden måde kan søge tilskud til fx. kiropraktor ?

jeg går nemlig til kiropraktor 3 gange om ugen, og det koster mig 380 pr. gang, og det har vi faktisk ikke råd til 

og nu ville hun have mig til at gå til noget fysioterapi og starte i fitness. ogvores økonomi er i forvejen halv stram.

noget der kan hjælpe mig lidt ?? 

knus Sara 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Dinna88

LilleMor10 skriver:

Hej alle sammen. 

Er der nogen af jer der ved om man på en eller anden måde kan søge tilskud til fx. kiropraktor ?

jeg går nemlig til kiropraktor 3 gange om ugen, og det koster mig 380 pr. gang, og det har vi faktisk ikke råd til 

og nu ville hun have mig til at gå til noget fysioterapi og starte i fitness. ogvores økonomi er i forvejen halv stram.

knus Sara 

Er du medlem af Danmark?
Jeg er i gruppe 5, jeg får cirka 100 kr tilbage ud af 280 kr jeg giver pr. gang ved kiropraktoren  

Anmeld

23. marts 2011

LilleMor10

Dinna88 skriver:

Er du medlem af Danmark?
Jeg er i gruppe 5, jeg får cirka 100 kr tilbage ud af 280 kr jeg giver pr. gang ved kiropraktoren  

Nej er jeg desværre ikke. har ringet til dem og de siger at fordi jeg er startet i en langvarig behandling kan jeg ikke melde mig ind, det eneste hun kunne råde mig til var, at når jeg var stoppet i behandling og så ventet ½ år, kunne jeg melde mig ind 

Anmeld

23. marts 2011

Halbschön

LilleMor10 skriver:

Hej alle sammen. 

knus Sara 

Så er der desværre ingen tilskud min mor at en kronisk rygsygdom hun ik konstateret for et halvt år siden og går derfor til kiropraktor.. Inden det gik hun også til kiropraktor, ja 1xugentlig de sidste 10års tid.. Men da hun Har epilepsi kan hun ikke melde sig ind i Danmark, så ingen tilskud til hende

Anmeld

23. marts 2011

LilleMor10

R&N skriver:

Så er der desværre ingen tilskud min mor at en kronisk rygsygdom hun ik konstateret for et halvt år siden og går derfor til kiropraktor.. Inden det gik hun også til kiropraktor, ja 1xugentlig de sidste 10års tid.. Men da hun Har epilepsi kan hun ikke melde sig ind i Danmark, så ingen tilskud til hende

Iiiih øv, det er ellers en helveds masse penge 

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

LilleMor10 skriver:

Nej er jeg desværre ikke. har ringet til dem og de siger at fordi jeg er startet i en langvarig behandling kan jeg ikke melde mig ind, det eneste hun kunne råde mig til var, at når jeg var stoppet i behandling og så ventet ½ år, kunne jeg melde mig ind 

Ja, det er jo det med Danmark, at man ikke "bare" kan melde sig ind. Så ved jeg desværre ingenting

Anmeld

23. marts 2011

wamse

Jeg tror ikke der er andre muligheder, end at finde steder hvor i kan spare, så der er råd til din behandling.

Håber i finder pengene til det 

Anmeld

23. marts 2011

LilleMor10

wamse skriver:

Jeg tror ikke der er andre muligheder, end at finde steder hvor i kan spare, så der er råd til din behandling.

Håber i finder pengene til det 

det er det billigste sted i min by, desværre. hvis jeg skal til at køre udenbys så går det vel ligeop med benzin forbrug 

Anmeld

23. marts 2011

Mira0911

R&N skriver:

Jeg har epilepsi - Din kan godt blive medlem af Danmark... Jeg meldte mig ind, var ærlig og fortalte at jeg var på medicin osv.. Kom i gruppe S som svare til gruppe 5... 

Så det burde slet ikke være noget problem for din mor at blive meldt ind,... 

Anmeld

23. marts 2011

Halbschön

MoarJ skriver:

Jeg har epilepsi - Din kan godt blive medlem af Danmark... Jeg meldte mig ind, var ærlig og fortalte at jeg var på medicin osv.. Kom i gruppe S som svare til gruppe 5... 

Så det burde slet ikke være noget problem for din mor at blive meldt ind,... 

Det kan hun ikke, vi har flere gange forsøgt, fordi hendes medicin er dyr.. Men måske de vurderer det fra sag til sag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.