fødegangen Svendborg vs Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor vil du helst føde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.488 visninger
27 svar
1 synes godt om
23. marts 2011

Anonym trådstarter

Har både godt og ondt om svendborg og odense.

Har fået af vide idag at jeg skal føde i Odense, medmindre jeg kan nå at trappe ud af citalopram.

Hvad er din erfaring med de to steder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Har både godt og ondt om svendborg og odense.

Har fået af vide idag at jeg skal føde i Odense, medmindre jeg kan nå at trappe ud af citalopram.

Hvad er din erfaring med de to steder?

Svendborg er et rigtig godt sted og føde .. De er sååå søde .. Jeg har i hvert fald fået en rigtig god oplevelse med det !

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Svendborg er et rigtig godt sted og føde .. De er sååå søde .. Jeg har i hvert fald fået en rigtig god oplevelse med det !

Har jeg også hørt de skulle være, går også til jordmoder i Svendborg og har været inde på fødegangen en enkelt gang for at høre hjertelyd.

Kender du noget til Odense fødegang?

Anmeld

23. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Har jeg også hørt de skulle være, går også til jordmoder i Svendborg og har været inde på fødegangen en enkelt gang for at høre hjertelyd.

Kender du noget til Odense fødegang?

Nææ ik rigtig .. Var kun hasteindlagt med for tidlige veer , og syns ikke stemningen var speciel god derinde 

Jeg lå der nogle dage .. 

Anmeld

23. marts 2011

sabrina89

morethanperfect skriver:

Dejligt at høre. Jeg skal selv føde i Svendborg

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nææ ik rigtig .. Var kun hasteindlagt med for tidlige veer , og syns ikke stemningen var speciel god derinde 

Jeg lå der nogle dage .. 

Hmm lyder ikke godt

Ved ikke om jeg har mod på at trappe ud af de piller der.

Anmeld

23. marts 2011

celkt

har født alle mine tre på svendborg, og kunne absolut ikke tænke mig at føde på odense. Det er der flere årsager til, dels er det for stort for mig, hvor svendborg er mere småt og hyggeligt. Dels har jeg oplevet, da jeg var indlagt på odense i min første graviditet pga af åndedrætsbesvær, at jeg blev lagt på en tomandsstue med en pige, der lige havde fået akut kejsersnit i uge 32 pga svangerskabsforgiftning. Hun var så syg, havde så meget vand i kroppen og var virkeligt skidt. Hendes lille pige, der også var påvirket af det hele vejede kun 1200 g og var selvfølgeligt på neonatal. Det gik TO døgn før der var nogen der havde tid til at køre moderen ned til neonatal for at hun kunne se sin datter. Desværre, det har vi ikke tid til lige nu!!! Her er et billede af hende, kan du hygge dig...

Jeg var og er stadigvæk dybt forarget. Og jeg vil aldrig risikere noget lignende, så jeg vil så vidt muligt aldrig føde på odense.

Anmeld

23. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hmm lyder ikke godt

Ved ikke om jeg har mod på at trappe ud af de piller der.

Jeg ved slet ikke hvad det er ?

Anmeld

23. marts 2011

Worldwide

Helt klart Svendborg herfra! Jeg var på Odense i løbet af graviditeten da de troede vandet var gået alt for tidligt, og vi følte os virkelig overladt til os selv og ikke rigtig fik svar på noget. Plus de fejlinformeret os ret voldsomt :s

Jeg er stor 'fan' af Svendborg sygehus generalt og de jdm der er dernede er simpelthen GULD værd! Da jeg fødte, må jeg har mødt næsten alle de jdm der er der, eller det føltes ihvertfald sådan Og de var alle hammer dygtige og havde alle de rigtige informationer osv, og vi manglede intet. Plus de tog sig god tid til at forklare ALT på engelsk til kæresten så han også kunne følge med! Kun plusser herfra til Svendborg

Anmeld

23. marts 2011

morethanperfect

Mileva skriver:

Helt klart Svendborg herfra! Jeg var på Odense i løbet af graviditeten da de troede vandet var gået alt for tidligt, og vi følte os virkelig overladt til os selv og ikke rigtig fik svar på noget. Plus de fejlinformeret os ret voldsomt :s

Jeg er stor 'fan' af Svendborg sygehus generalt og de jdm der er dernede er simpelthen GULD værd! Da jeg fødte, må jeg har mødt næsten alle de jdm der er der, eller det føltes ihvertfald sådan Og de var alle hammer dygtige og havde alle de rigtige informationer osv, og vi manglede intet. Plus de tog sig god tid til at forklare ALT på engelsk til kæresten så han også kunne følge med! Kun plusser herfra til Svendborg

ENIG !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.