Mon politiet siger noget til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Becks

At man kun bakker imens man kører

Jeg var på manøvrebane idag  - Første gang jeg sad i venstre side

Af alle de øvelser vi skulle lave idag, mestrede jeg de øvelser hvor vi skulle bakke perfekt! Når vi skulle køre lige ud, gik jeg i panik  <----- Sådan beskriver mig vist meget godt..

Jeg havde ingen følelse med speederen når jeg kørte ligeud, og fik tit trådt for hårdt på den, selvom jeg virkelig ikke rørte den.. Kørelæreren mente, at det er fordi vi kun kørte i 1 gear og han forsikrede mig om, at det bliver nemmere og bedre, når jeg kan komme op i 3 og 4 gear..

For det er sgu da ikke særlig fedt og være bange for at køre ligeud

Vi skulle lave de her øvelser:

1: Kører ligeud i en firkant

2: Ligeud kørsel i 8 taller mellem 2 kegler

3: Bakke i 8 taller mellem 2 kegler

4: 3 i 1 øvelse, parkere ved fortovskant, køre frem og lave en 3 punktsvendning og frem og lave en uvendning tilbage og parkere ved fortovskant.

5: Ligeud kørsel i slalom mellem alle kegler, sætte i bakgear og bakke i slalom mellem alle kegler.

6: Ligeud kørsel parkere i bås

7: Bakke ind i bås

8: Ligeud kørsel bremse ved kegle og lade den røre uden den vælter, sætte i bakgear og bakke hen til næste kegle bremse, lade den røre uden den vælter.

Mestrede alle øvelser, men ved ligeud kørsel går jeg altså i panik - Weird I know!

Andre der har prøvet det og hvordan gik jeres første dag bag rattet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

tazz

Du kommer til at blive glad for at køre ligeud på et tidspunkt  Det er et frygteligt mas at blive ved med, at bakke. Man får ondt i nakken af at kigge bagud, man kan ikke køre særlig hurtigt, man skal huske at dreje den modsatte vej, og folk bliver mugne når de får lyset i hovedet.

Anmeld

23. marts 2011

Becks

tazz skriver:

Du kommer til at blive glad for at køre ligeud på et tidspunkt  Det er et frygteligt mas at blive ved med, at bakke. Man får ondt i nakken af at kigge bagud, man kan ikke køre særlig hurtigt, man skal huske at dreje den modsatte vej, og folk bliver mugne når de får lyset i hovedet.

Det har du nok ret i haha

Anmeld

23. marts 2011

AnneBJ

Jeg synes også det var rigtig svært - generelt bare at køre! Min fornemmelse var, da jeg bakkede, at det gik så fint, fordi jeg ikke kørte særlig hurtigt.

Ved ligeud/fremaf øvelserne, var det svært at ramme en god hastighed. Det gik meget bedre på vej, hvor jeg kunne udfolde mig i de forskellige gear!

Anmeld

23. marts 2011

eElak

Så længe du ikke bakker ind i en politibil til køreprøven 

(og ja - det sker faktisk i det virkelige liv)

Anmeld

23. marts 2011

Kruse90

hahha
Jeg skrald griner

Jeg tror virkelig de ville kigge en del hvis du kom bakkende rundt i en kryds.D

Og de så standser dig og du siger.
Jamen altså, jeg tør ikke køre fremad

Anmeld

23. marts 2011

Becks

AnneBJ skriver:

Jeg synes også det var rigtig svært - generelt bare at køre! Min fornemmelse var, da jeg bakkede, at det gik så fint, fordi jeg ikke kørte særlig hurtigt.

Ved ligeud/fremaf øvelserne, var det svært at ramme en god hastighed. Det gik meget bedre på vej, hvor jeg kunne udfolde mig i de forskellige gear!

Åh er glad for jeg ikke er den eneste haha..

Jeg synes det var sjovt og alt muligt, men blev sgu også lidt bange

Glæder mig til jeg kommer på vej så

Anmeld

23. marts 2011

Becks

KaLee skriver:

Så længe du ikke bakker ind i en politibil til køreprøven 

(og ja - det sker faktisk i det virkelige liv)

Haha, så må jeg nok hellere køre lige ud til køreprøven medmindre han ber mig om andet

Anmeld

23. marts 2011

Becks

Kruse90 skriver:

hahha
Jeg skrald griner

Jeg tror virkelig de ville kigge en del hvis du kom bakkende rundt i en kryds.D

Og de så standser dig og du siger.
Jamen altså, jeg tør ikke køre fremad

Haha mon ikke den går hvis jeg blinker sødt

Anmeld

23. marts 2011

eElak

Tutter skriver:

Haha, så må jeg nok hellere køre lige ud til køreprøven medmindre han ber mig om andet

Just for the record - det var ikke mig, som var den stakkels elev det var ude for... :-)

men ja - bare husk at følge vejen, når det er (det dumpede jeg så på 1. gang) ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.