Se hvad min bror har lavet :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

årh det er altid noget. har selv overvejet det med navne. men vil jo gerne have en personlig til alle. og tror som jeg har det nu skal jeg passe på for ender med jeg ikke stopper med de børn. og lidt svært hvis man tager forbogstaver med. men synes nu stadig det er pænt så  for din bror  

Mange tak .. ja det er rigtig, tror også det bliver svært at finde en grænse, man hører jo tit at folk ikke bare kan holde sig til en. 
har en veninde der lige har fået lavet en med hendes datter's navn og den fylder hele den ene side af hendes overkrop. og kæresten har fået en der fylder de meste af ryggen, der tænker jeg også lige hmm hva hvis de får flere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Mange tak .. ja det er rigtig, tror også det bliver svært at finde en grænse, man hører jo tit at folk ikke bare kan holde sig til en. 
har en veninde der lige har fået lavet en med hendes datter's navn og den fylder hele den ene side af hendes overkrop. og kæresten har fået en der fylder de meste af ryggen, der tænker jeg også lige hmm hva hvis de får flere.

årh ja bliver svært, hele kroppen er pludselig dækket så, mine vil bare blive små er panikken over nåle. besvimer og de kan bare blive ved.

helvdelen af ryggen 10 børn senere  

Anmeld

23. marts 2011

Kruse90

waw hvor er den smuk
Lige min stil

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

årh ja bliver svært, hele kroppen er pludselig dækket så, mine vil bare blive små er panikken over nåle. besvimer og de kan bare blive ved.

helvdelen af ryggen 10 børn senere  

puha er også selv virkelig bange for nåle, så ved slet ikke om jeg tør endnu haha

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

waw hvor er den smuk
Lige min stil

'tark er også selv ret vild med den

Anmeld

23. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

puha er også selv virkelig bange for nåle, så ved slet ikke om jeg tør endnu haha

haha bare ligge sig til at besvime så vågne når de er færdige.  

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

haha bare ligge sig til at besvime så vågne når de er færdige.  

haha det kunne være ret fedt ellers må man have tryllecreme på ligesom små børn hihi

Anmeld

23. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

haha det kunne være ret fedt ellers må man have tryllecreme på ligesom små børn hihi

hmm tryllecrem tror jeg ikke på. så den film idag hvor faren gav sin datter en usynlig knap så hun kunne ikke blive skudt eller stukket ned og hun troede på det. faren var ved at blive skudt og hun løb ind foran for han var ikke beskyttet længere. :O  heldigvis var der ikke rigtigt kugler i pistolen men troede de alle.

kunne være man skulle have sådan en usynlig knap så kunne det ikke gøre ondt  

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

hmm tryllecrem tror jeg ikke på. så den film idag hvor faren gav sin datter en usynlig knap så hun kunne ikke blive skudt eller stukket ned og hun troede på det. faren var ved at blive skudt og hun løb ind foran for han var ikke beskyttet længere. :O  heldigvis var der ikke rigtigt kugler i pistolen men troede de alle.

kunne være man skulle have sådan en usynlig knap så kunne det ikke gøre ondt  

årh nej da

haha det må opfindes

Anmeld

23. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

årh nej da

haha det må opfindes

ikke sjovt at se når man er i skole og gravid. 

men ja burde opfindes.  ville være for sejt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.