Godaften de damer
(og mænd).
Jeg må simpelthen lige ha tankerne ud på skrift og så høre jeres kommentarer bagefter..
Først: d.1.3.10 blev jeg sygemeldt pga plukveer. Føder i Maj en dejlig lille pige og har gået hjemme, til og med d. 1.3.11. Jeg fik kontanthjælp (KH) hele det år. Nu er jeg startet op fjernstudie HF enkeltfag, men det er nok den største fejl jeg længe har begået!!! hermed indrømmet. Jeg kan ikke drive mig selv til at læse og løse opgaver
får lavet lidt, men ikke det jeg burde.
for fjorten dage siden fik jeg af lægen konstateret en mild depression, og jeg kan bare mærke hvordan alle tankerne sniger sig ind på mig, når jeg går hjemme og jeg tror det har en del at gøre med, at jeg bare ikke ORKER at lave noget. jeg er træt træt træt indvendig.. Hvorfor jeg har en dep. ved jeg ikke lige nu, men jeg skal til samtaler hos en psykolog med opstart i næste uge 
Jeg tror selv at jeg bliver mere bims af at gå hjemme, så hvad foreslår I at jeg gør?
Det ville være dumt at melde mig helt ud af samfundet, for så får jeg jo ligesom ikke rigtig nogen penge. Og kommer heller ikke ud. Ved godt manden får mit fradrag, men kommer stadig til at mangle 3000 til faste udgifter. (vi regnede på det her til aften).
Kan man tilmelde sig KH (igen) og så stadig have småjobs? jeg gør rent 4 timer ugentligt i det lokale solcenter, og det vil jeg gerne blive ved med. Bliver det så bare trukket af min KH?
Der hvor jeg bor er det mildest talt umuligt at finde arbejde, og specielt som ufaglært, men jeg VIL gerne arbejde, hellere end gerne! og vil også gerne have en uddannelse, det er bare som om det ikke er det rette tidspunkt for mig lige nu. Jeg har prøvet den der med "nu må du fandeme tage dig sammen", men det er fysisk umuligt. Jeg kan være en tornado i hjemmet, lave mad, ordne vasketøj, passe Alberte, løbe, svømme og have overskud ellers og passe et fuldtids job, men læse 25 timer i ugen det kan jeg ikke :/
Nå fik da tanker ned - skriv gerne hvad I tænker om det hele, og tak fordi I læste med