Kan virkelig ikke forstå at jeg at jeg bliver dumpet gang på gang af dem jeg troede var veninder. Ved virkelig ikke hvad jeg gør galt?!
Skulle hjælpe en veninde med et negleprojekt, skulle sidde model til hendes eksamen. Hun skal op om en uge. Får så af vide i dag at hun altså har fundet en anden da hun ikke havde hørt fra mig efter min scanning så hun troede at den var helt gal og baby var død eller lignende. Det er en uge siden jeg var til scanning. Efter scanningen ringede jeg til hende flere gange, sms'ede hende, skrev til hende på Facebook og skrev endda inde på min status på FB at det hele var gået super godt.
Men hun mener nu at jeg har svigtet hende big time og er en super dårlig veninde fordi det her var vigtigt for hende og hun kan slet ikke fatte at jeg kan være så egoistisk og brænde hende af?!
Nu sidder jeg så tilbage og er super ked af det og kan slet ikke lige forstå hvad der sker!? Det var så min eneste veninde og hun vil absolut ikke snakke mere med mig. Ville virkelig gerne vide hvad jeg har gjort galt - kan slet ikke forstå det her.
Ja det var så lige et brokke indlæg herfra, men havde lige brug for at få luft.
Anmeld