Sød børnevenlig kat søger nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Mi

Sød gråstribet hankat søger nyt hjem. Den er 4 år gammel og kastereret. Katten er både vant til hund og børn. Meget børnevenlig. Den er utrolig kælen og har altid været vant til at gå med en anden kat. Desværre måtte den anden kat aflives for kort tid siden, og nu mangler Simbad derfor noget omsorg og selskab.

Katten er vant til at "gå på toilettet" udenfor men ville nemt kunne tilvænnes en kattebakke. Den har været vant til både at være inde og ude.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvad med at anskaffe sig en ny misser?...

Hvad med vaccine osv.. ?

Kan måske prøve at hjælpe dig med at finde ny ejer..

Anmeld

23. marts 2011

Mi

Saphiira skriver:

Hvad med vaccine osv.. ?

Det er min søsters kat, og hun er ikke interreseret i at få en kat mere. Er næsten helt sikkert på at den har fået alle vaccinationer og lign.

Hvis du kender nogle som gerne vil have sig en kat, så sig endelig til. Den er sød og kælen, og deres datter på to år kan bærer rundt på den uden at den siger noget til det.

Anmeld

23. marts 2011

mamax3

MarianneSonne skriver:

Det er min søsters kat, og hun er ikke interreseret i at få en kat mere. Er næsten helt sikkert på at den har fået alle vaccinationer og lign.

Hvis du kender nogle som gerne vil have sig en kat, så sig endelig til. Den er sød og kælen, og deres datter på to år kan bærer rundt på den uden at den siger noget til det.

er den chippet eller øremærket...

Anmeld

23. marts 2011

Mi

mamax3 skriver:

er den chippet eller øremærket...

Jeg hører lige min søster ad i morgen, ved det faktisk ikke. Tror i hvert fald ikke at den er øremærket, men den kunne godt være chippet

Anmeld

23. marts 2011

mamax3

MarianneSonne skriver:

Jeg hører lige min søster ad i morgen, ved det faktisk ikke. Tror i hvert fald ikke at den er øremærket, men den kunne godt være chippet

okay...

Anmeld

24. marts 2011

Mi

mamax3 skriver:

okay...

Har lige snakket med min søster. Hun mener at den er chippet, men vil lige undersøge det. Hun er på arbejde indtil i morgen, så jeg skriver lige så snart jeg ved noget.

Anmeld

24. marts 2011

Mi

Saphiira skriver:

Hvad med vaccine osv.. ?

Hun har fået den vaccineret da hun fik den som killing

Anmeld

24. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
MarianneSonne skriver:

Hun har fået den vaccineret da hun fik den som killing

Okay...

Jeg sidder inde i et katteforum.. Hvis du vil have jeg skal lave en annonce der?...

Anmeld

24. marts 2011

mamax3

MarianneSonne skriver:

Har lige snakket med min søster. Hun mener at den er chippet, men vil lige undersøge det. Hun er på arbejde indtil i morgen, så jeg skriver lige så snart jeg ved noget.

Okay... super.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.