Hvad synes i? Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Fiffi84

Jeg er lavet 3 kager efterhånden... og syns selv at de bliver smader flotte... Der er bare et problem..

De bliver virkelig virkelig søde...

Jeg bruger lyse sukkerbrødsbunde, hindbær musse med hvid chokolade, og så smøre jeg op med UCF før jeg dækker med fondant...

Problemet ligger i at kanten og toppen næsten bliver for sød til at spise... Nogen råd? Hvad er ellers lækkert at smøre op med, (gerne med chokolade) som ikke er SÅ sødt...

HJÆLP!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Fiffi84

Er der slet ingen der vil hjælpe mig?

Anmeld

24. marts 2011

Fiffi84

hmm... Der er ikke meget hjælp at hente herinde...

Anmeld

24. marts 2011

merichs

Ville gerne hjælpe men ved det desværre ikke. Er ret meget nybegynder i kageverden

Anmeld

24. marts 2011

iris-mor

Læste den også i morges, men er også ret grøn. Har dog læst et sted at man kan komme citron eller lime i smørcremen eller h vad du nu bruger.

Håber du får nogle mere udførlige svar

Anmeld

24. marts 2011

Dot D

Fiffi84 skriver:

Jeg er lavet 3 kager efterhånden... og syns selv at de bliver smader flotte... Der er bare et problem..

De bliver virkelig virkelig søde...

Jeg bruger lyse sukkerbrødsbunde, hindbær musse med hvid chokolade, og så smøre jeg op med UCF før jeg dækker med fondant...

Problemet ligger i at kanten og toppen næsten bliver for sød til at spise... Nogen råd? Hvad er ellers lækkert at smøre op med, (gerne med chokolade) som ikke er SÅ sødt...

HJÆLP!!!!

Jeg laver næsten altid en chokoladesmørcreme til at smøre op med, for den er ikke så sød, og smager ikke så meget af smør...

1 pk. blok smør 250g, 1 pk. flormelis, f.eks et halv glas nutella eller 200 g smeltet chokolade af en art og så ca. 6 past. æggeblommer. Det skal piskes meget og længe. Jeg pisker til det er helt lyst og så er den kanon at smøre op med

Anmeld

24. marts 2011

Fiffi84

tak skal i ha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.