Hvad skal vi ha' med på ferie til min 6 måneder gamle søn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Swerg

Hej piger !

Ja, nu har jeg ikke nogen erfaring mht. baby med på ferie ..

Vi skal til Gran Canaria om 8 dage, og er så småt igang med at pakke nogen af Elias' ting (sommertøj mm.) ..

(Tidligt, i know! )

Hvad har i af erfaringer ??

hvad skal jeg ha med i bagage OG håndbagage?? Er fuldstændig lost  ..

Håber i kan hjælpe os, han er som sagt 6 måneder

Knus !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Mussen2

Til flyet: hans dyne! Skiftetøj, hvis uheldet er ude. En suttefalske med indhold til at tage trykket i øerne under op og nedstigning. Hvis han kan lide musik, så noget børne musik til høretlf. Kontakt evt. flyselsbket og spørg om mulighderne for at rejse med små børn. Vi fløj med Ariberlin, som tilbød gratis lift i flyet samt mulighed for at få de foreste sæder UB! Men man skulle selv bede herom.

Til rejsen evt. badebleer og alm bleer. Jeg havde ikke selv bleer med da vi rejste første gang, da alle sagde at man sagtens kunne købe de kendte mærker alle steder. Men vi kune ikke få Libero, så det resulterede i bleeksem. Jeg har lige været på Gran Canaria og der kan man få Pampers (plus en masse andre mærker)

Ellers ville jeg tage div pulver grød produkter med alt afhængig af hvor meget han får.

Det er hvad jeg lige kan komme på her i farten.

Skriv endelig hvis der er andet jeg kan hjælpe med

Anmeld

23. marts 2011

Mig med maven

Åh, hvor kan jeg huske det, jeg avr afsted da baby var 5 mrd.

Nej nej nej hvor havde vi bare ALT FOR MEGET MED!!!

Men igen, jeg ville hellere være på den sikre side, end at glemme noget.

• Sommer tøj
  • SOLCREME
  • Barnevogn + parasol til barnevogn
  • Autostil
  • termometer
  • børnepanodil
  • Bade bleer
  • bleer, du kan jo købe bleer i alle lande, men der er forskellige regler for hvad de må proppe i dem, så vi tog med hjemme fra.
  • Modermælkserstatning?
  • Grød pulver eller glad mad til de første dage, indtil du ved hvor i kan købe noget.
  • Håndklæde
  • Dyne til flyveturen, der kan være køligt
  • Flasker til flyveturen
  • Badering til at baby kan sidde i, i vandet.
  • Håndklæder
  • Evt en lille pose vaskepulver, hvis der skulle ske nogle uheld, er det rart lige at kunne skylle noget tøj op.
  • Legetøj
  • Fluenet
  • Det var lige hvad jeg kunne huske, men skal nok komme med mere, hvis de små grå kommer i tanke om mere.

Nogle af tingene siger sig selv om det skal i jeres kuffert eller i jeres håndbagage. Men noget jeg synes var RIGTIG dejligt at have med i flyet var legetøj, flasker med modermælkserstatning (Husk at du kun må have 100ml med i gennem security, men du kan købe mere vand når i er kommet igennem) og hendes dyne. Hun sov det meste af vejen, og lå derfor pakket godt ind, skiftetøj.

Skriv hvis der er noget du vil høre nærmere om.

/Christina 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.