Hvordan i al verden...? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Wimmie

Nu har jeg været af Gonal F i 3 dage så mit østrogental kunne falde og de sidste 2 dage er det faldet ganske ganske lidt... og i dag var det så steget igen

Det troede jeg slet ikke var muligt når jeg ikke "var på sprøjten" mere... Så nu er jeg nervøs for om det overhovedet bliver til noget - mine æg begynder vel snart at forgå

Øv, hvor er jeg ved at køre sur i det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

nielsen80

årh for fanden, det er godt nok op af bakke for dig. Du får lige et kæmpe. Håber virkelig at det ender ud med to flotte streger til dig alligevel.

Anmeld

24. marts 2011

ønskebørn74

Wimmie skriver:

Nu har jeg været af Gonal F i 3 dage så mit østrogental kunne falde og de sidste 2 dage er det faldet ganske ganske lidt... og i dag var det så steget igen

Det troede jeg slet ikke var muligt når jeg ikke "var på sprøjten" mere... Så nu er jeg nervøs for om det overhovedet bliver til noget - mine æg begynder vel snart at forgå

Øv, hvor er jeg ved at køre sur i det....

Mine æg blev sultet 4 el. 5 dage sidst... Og der blev taget 5 flotte æg ud.. Så det kan sagtens lade sig gøre... Min var faldet til 16000 og steg pludsellig til 24000 dagen efter... Men så gik det stærkt med at falde...

Lene

Anmeld

25. marts 2011

Wimmie

Ønskebarn74> Så er jeg lidt mere fortrøstningsfuld - men det er også svært når man ikke ved noget omkring det

Heldigvis var tallet faldet i dag - nok til at vi endelig kan komme videre i processen. I morgen aften skal jeg tage ægløsningssprøjten og søndag skal jeg så ind og have taget æg ud (morgenen efter vores store firmafest, hehe &nbsp

Anmeld

25. marts 2011

ønskebørn74

Wimmie skriver:

Ønskebarn74> Så er jeg lidt mere fortrøstningsfuld - men det er også svært når man ikke ved noget omkring det

Heldigvis var tallet faldet i dag - nok til at vi endelig kan komme videre i processen. I morgen aften skal jeg tage ægløsningssprøjten og søndag skal jeg så ind og have taget æg ud (morgenen efter vores store firmafest, hehe &nbsp

WEEEEEE SØDE, HELD OG LYKKE MED DET!!!!

LENE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.