Hjælp kreative tøser!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

AmalieMalle

Jeg har besluttet mig for at fikse vores brugte tremmeseng og trip trap stol op, med lidt maling og tapet.

Skal bare lige have lidt hjælp til hvordan man lige gør med det der tapet, og kan man bruge gavepapir? Hvilken slags lak og lim?

Håber I lige giver lidt råd?

- Amalie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

kiwifrugten

Hejza

Er det til en dreng eller pige?

Jeg har selv lavet meget med tapet. Og du kan ikke bruge gavepapir uden at klæberen vil ødelægge papiret og det går fra hinanden.

Du skal bruge klæber til at påsætte det med. Jeg ville selv have tapeseret min kravlegård men fik ikke plads til den. Men har sat tapet på mine køkkenfliser og mit køleskab og på væggene og på hylder og skabe :-)

Min mor sælger tapet til 100 kr pr meter i kæmpe udvalg. jeg har sat nogle rester til salg her inde men det er pige tapet

Anmeld

23. marts 2011

AmalieMalle

kiwifrugten skriver:

Hejza

Er det til en dreng eller pige?

Jeg har selv lavet meget med tapet. Og du kan ikke bruge gavepapir uden at klæberen vil ødelægge papiret og det går fra hinanden.

Du skal bruge klæber til at påsætte det med. Jeg ville selv have tapeseret min kravlegård men fik ikke plads til den. Men har sat tapet på mine køkkenfliser og mit køleskab og på væggene og på hylder og skabe :-)

Min mor sælger tapet til 100 kr pr meter i kæmpe udvalg. jeg har sat nogle rester til salg her inde men det er pige tapet

Det er en dreng

Okaj, men hvilken slags lim? Har læst noget om vævklæber, hæftegrund, mat gulvlak, decupagelim, dobbeltklæbene tape, lakspray og limspray.

Hvad ville du anbefale? Hvordan kan man se hvad din mor har? (:

Anmeld

23. marts 2011

kiwifrugten

Først stort tillykke med drengen :-D

Det er vævklæber du skal bruge det er det der holder bedst og det er ikke så dyrt.

Du kan evt gå ind på :

www.tapet-forum.dk

www.mp-tapeter.dk

Det er derfra de får deres tapet til firmaet. Der er et kæmpe udvalg.

Hvor bor du evt henne af?

Anmeld

23. marts 2011

AmalieMalle

kiwifrugten skriver:

Først stort tillykke med drengen :-D

Det er vævklæber du skal bruge det er det der holder bedst og det er ikke så dyrt.

Du kan evt gå ind på :

www.tapet-forum.dk

www.mp-tapeter.dk

Det er derfra de får deres tapet til firmaet. Der er et kæmpe udvalg.

Hvor bor du evt henne af?

Okaj. Så langt så godt (:

TAK

Hvad har du givet det af lak?

Jeg bor i Frederikssund

Anmeld

23. marts 2011

kiwifrugten

AmalieMalle skriver:

Okaj. Så langt så godt (:

TAK

Hvad har du givet det af lak?

Jeg bor i Frederikssund

Oki hun har butik i Kolding men hvis du finder noget på hjemmesiderne så siger du bare til.

Og hvis du har brug for gode oplysninger kan du altid ringe på 75508211 og spørge efter Helle hun er ekspert i tapet.

De har åbent fra 9-17.

Jeg har slet ikke brugt lak på mit tapet da det ikke er nødvendigt. men ellers kan du godt bruge gulv lak :-)

Anmeld

23. marts 2011

AmalieMalle

kiwifrugten skriver:

Oki hun har butik i Kolding men hvis du finder noget på hjemmesiderne så siger du bare til.

Og hvis du har brug for gode oplysninger kan du altid ringe på 75508211 og spørge efter Helle hun er ekspert i tapet.

De har åbent fra 9-17.

Jeg har slet ikke brugt lak på mit tapet da det ikke er nødvendigt. men ellers kan du godt bruge gulv lak :-)

Super fedt! TAK

Jeg kigger det lige igennem og så vender jeg helt sikkert tilbage!

Anmeld

23. marts 2011

kiwifrugten

AmalieMalle skriver:

Super fedt! TAK

Jeg kigger det lige igennem og så vender jeg helt sikkert tilbage!

Du er mere  end velkommen :-D

Anmeld

23. marts 2011

AmalieMalle

kiwifrugten skriver:

Du er mere  end velkommen :-D

Skønt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.