Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal pynte kagen fredag, men den skal først spises lørdag - skal den på køl efter at den er overtrukket og pyntet eller? Og hvordan dækker jeg den til uden at skade blomster mv?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
På køl med den, gerne i en papkasse, den kan beskytte den, og så kan du jo tage pose udover, så den ikke tager imod lugt
Dot D skriver: På køl med den, gerne i en papkasse, den kan beskytte den, og så kan du jo tage pose udover, så den ikke tager imod lugt
Hmm... god idé - lige bortset fra at jeg ingen papkasse har i den størrelse Men det er i et køleskab i et festlokale, så det er helt rent. Så tænker at det næppe lugter meget af den mad vi selv stiller der.
Ansemusen skriver: Hmm... god idé - lige bortset fra at jeg ingen papkasse har i den størrelse Men det er i et køleskab i et festlokale, så det er helt rent. Så tænker at det næppe lugter meget af den mad vi selv stiller der.
Det kan også sagtens gå, jeg bruger også kun poser, når der er andet i køleskabet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128