Hvordan opbevarer jeg kagen, når den ER overtrukket med fond

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Ansemusen

Jeg skal pynte kagen fredag, men den skal først spises lørdag - skal den på køl efter at den er overtrukket og pyntet eller? Og hvordan dækker jeg den til uden at skade blomster mv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

ZamanogDania

Jeg opbevar min i køleskabet. Man skal ikke dække den til med noget. Den skal direkte i køleren. Også undersøg om der er noget mad mad stærk lugt i køleren. Så skal den ud. Fordi så vil den tage smagen af f.eks. En stærk ost

Anmeld

23. marts 2011

Dot D

På køl med den, gerne i en papkasse, den kan beskytte den, og så kan du jo tage pose udover, så den ikke tager imod lugt

Anmeld

23. marts 2011

Ansemusen

Dot D skriver:

På køl med den, gerne i en papkasse, den kan beskytte den, og så kan du jo tage pose udover, så den ikke tager imod lugt

Hmm... god idé - lige bortset fra at jeg ingen papkasse har i den størrelse  Men det er i et køleskab i et festlokale, så det er helt rent. Så tænker at det næppe lugter meget af den mad vi selv stiller der.

Anmeld

23. marts 2011

Dot D

Ansemusen skriver:

Hmm... god idé - lige bortset fra at jeg ingen papkasse har i den størrelse  Men det er i et køleskab i et festlokale, så det er helt rent. Så tænker at det næppe lugter meget af den mad vi selv stiller der.

Det kan også sagtens gå, jeg bruger også kun poser, når der er andet i køleskabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.