Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogle herinde fra der skal i Parken på fredag??
Jeg overvejer det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ville SÅÅÅÅÅÅÅ gerne. bare fordi Take That kommer
Honnie's Wife:) skriver: Er der nogle herinde fra der skal i Parken på fredag?? Jeg overvejer det
Hvis jeg ikke led af kvalme eller noget, så skulle jeg...
DLM skriver: ville SÅÅÅÅÅÅÅ gerne. bare fordi Take That kommer
Uhhh dem skal jeg høre til sommer ...
Men til TS nej, er oppe fra det mørke vensyssel, så der er liige langt nok..
Findusinde skriver: Uhhh dem skal jeg høre til sommer ... Men til TS nej, er oppe fra det mørke vensyssel, så der er liige langt nok..
Jeg er SLET IKKE misundelig
Jep, jeg ska derind med to veninder Tager derind for se Take That, Aqua og Carpark North. Og så også bare for oplevelsen Glæææder mig!!
jeg ville rigtig gerne, hvis det ikke var for at jeg er højgravid... (med termin i torsdags så baby kan jo komme når som helst)
jeg skal, men det er kun fordi Take That kommer. Skal også ind og se dem til sommer
oerbaek skriver: jeg ville rigtig gerne, hvis det ikke var for at jeg er højgravid... (med termin i torsdags så baby kan jo komme når som helst)
Jeg tror at baby er på vej lige om lidt God fødsel
Mamman skriver: jeg skal, men det er kun fordi Take That kommer. Skal også ind og se dem til sommer
Take that??? De har vidst aflyst i Parken, en af dem have virkelig dårlig tarmflora Haha.. Det er bare gas Altså...
De spiller stadig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128