Hej med jer herinde.
Jeg er helt nyoprettet herinde.
Jeg skriver da jeg egentlig godt kunne bruge nogle råd, eller måske bare få luft.
Jeg har to skønne drenge, og står nu i en situation hvor jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre, Den 18 februar havde jeg min menustration, og skal så have den i den 18 marts, der sker nada, Jeg plejer altid dagen før den rigtig starter op kunne se på papirer når men tørre sig at der er en smule blod, eller papirer bliver rød/brunligt, og det skete også den 17 marts, så havde taget bind osv da jeg gik i seng, havde dagene op til følt ubehag, men nu vær eneste gang jeg er på toilet er papiret helt clean, jeg føler jeg har menstrautions symptomerne, men der kommer bare ingenting, jeg tog så en test, og glemte ALT om den og da jeg kommer ud om natten er den positiv, men ved den kan vise falsk positiv, jeg tog så en dagen efter og den vidste SVAGT positiv, og tog igen en dagen efter med nøjagtig samme resultat.
Hvis jeg skulle være gravid ville jeg være omkring 3 uger henne, hvilket jo er ingenting, og ville kunne skyldes de ekstrem svage tester, men hvad tror i? -
Da jeg testede med den mindste var jeg 6 uger henne og den var jo fuld ud positiv..
Synes det er lidt noget skidt, mest fordi jeg tror konstant min menstraution kommer, men der er ikke det mindste tegn på den, udover ubehaget imaven, for det niver i maven nærmest.. -
havde lige brug for lidt luft..
Men kom endelig med jeres mening. og hvis hvornår jeg skal teste, hvis jeg ikke er mere end 3 uger hvis det er det.. !
Held og lykke med alle jeres gravidteter..